Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:25:52 GMT

مسقف کردن ایستگاه‌های BRT

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۳۷۰۴

مسقف کردن ایستگاه‌های BRT

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان کارگر، مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: هم اکنون عملیات اجرایی مسقف کردن دو ایستگاه اتوبوس BRTدر خیابان، ولی عصر(ع) و ساخت دو ایستگاه مسقف در خیابان عبدالرزاق با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.
او ادامه داد: با توجه به جمع شدگی آسفالت مسیر اتوبوس BRT خیابان قصر گل، در عملیاتی، حدود ۲۰۰ متر از طول آسفالت برداری این مسیر انجام شده که پس از زیرسازی و ایجاد شبکه‌های میلگرد بتن ریزی آن انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگر با اشاره به فعالیت‌های عمرانی - ترافیکی منطقه سه اظهار کرد: سال‌های گذشته تنها خط اتوبوس BRT محدوده مرکزی شهر از مسیر شرق به غرب راه اندازی شد و طی آن ارغوانیه را از مسیر خیابان‌های جی، ولیعصر (عج)، عبدالرزاق و مسجد سید به پایانه صمدیه متصل کرد و عملیات ساخت دو ایستگاه بدون سقف در خیابان ولیعصر (عج) در منطقه سه انجام شد.

انتهای پیام/ی

ساخت دو ایستگاه اتوبوس BRT مسقف در خیابان عبدالرزاق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد از تملک ملک واقع در مسیر خیابان کشاورز خبر داد و گفت: پرونده خیابان کشاورز در نهایت تعیین تکلیف و این خیابان بازگشایی شد.

مجید گریوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از بازگشایی خیابان کشاورز خبر داد و اظهار کرد: ملک واقع در معبر عام در خیابان کشاورز به مساحت ۱۱۶ مترمربع توافق و تملک شد.

وی افزود: توافق با ملک کشاورز به جهت التزام قانونی شهرداری در قبال پلاک‌های تفکیکی شهرداری که پشت این ملک واقع شده بود، توافق شد و به دلیل اینکه الباقی ملک قابلیت صدور پروانه نداشت، شهرداری در باقرخان معادل ۱۱۶ مترمربع زمین معوض را در ۸۰ متر همکف مسکونی ساخت و به مالک تحویل داد.

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: فرایند توافق با مداخلات دستگاه‌های قضائی به سرانجام رسید و شهرداری سرانجام موفق شد تکلیف پرونده خیابان کشاورز را به سرانجام برساند.

کد خبر 748223

دیگر خبرها

  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور ناسالم است
  • احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس