Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت امداد باتری جزو تعداد محدودی از شرکت‌های ثبت شده در فروش اینترنتی باتری در ایران و دارای نمایندگی باتری سوزوکی از شرکت سپاهان باتری و هم‌چنین دارای گواهی خدمات پس از فروش باتری سوزوکی بوده و آماده ثبت درخواست باتری از طرف مشتری و ارسال آن به‌صورت رایگان است.

به گزارش ایسنا بنا بر اعلام امداد باتری، باتری سوزوکی به‌عنوان محصول برتر شرکت سپاهان و نیز محصول مشترک این شرکت و شرکت سوزوکی ژاپن بوده و نیز دارای ۱۵ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت امداد باتری توانسته نمایندگی فروش باتری سوزوکی و خدمات پس از فروش این باتری را از شرکت سپاهان باتری اخذ نموده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو، مشتریان می‌توانند به‌راحتی با یک تماس با شماره ۸۶۰۷۳۳۹۷ از خدمات شرکت امداد باتری جهت دریافت باتری سوزوکی بهره‌مند گردند.

شرکت سپاهان باتری از بزرگ‌ترین و مشهورترین تولید کنندگان باتری ماشین در سطح خاورمیانه است که توانسته با تولید محصولات متنوع از جمله باتری سوزوکی و اوربیتال جوابگوی نیاز مشتریان عزیز باشد. برند سوزوکی از بهترین و با کیفیت‌ترین باتری‌های شرکت سپاهان باتری است که دارای ۱۵ ماه گارانتی تعویض بوده که پس از فعال‌سازی گارانتی قابل‌پیگیری توسط مشتریان عزیز است.

لازم به ذکر است باتری‌های سوزوکی نیاز به داشتن کارت گارانتی نداشته و پس از فعال کردن گارانتی خدمات آن در همه جای ایران بدون نیاز به کارت گارانتی قابل‌استفاده خواهد بود.

مشخصات باتری سوزوکی:
استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید صفحات اکسپند
دارای چراغ نشانگر وضعیت شارژ و یا دشارژ بودن باتری
دارای قدرت بالای استارت زنی موتور در سرمای شدید
و مهم‌تر از همه سازگاری با شرایط آب و هوایی ایران

مزیت خرید باتری سوزوکی از امداد باتری:
تلفن سفارش:۸۸۸۶۶۲۸۳-۰۲۱

شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری سوزوکی و خدمات پس از فروش این باتری را از شرکت سپاهان باتری اخذ نموده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو مشتریان می‌توانند به‌راحتی با یک تماس با شماره ۸۸۵۰۹۲۴۹ از خدمات این شرکت بهره‌مند گردند.

همچنین امکان استعلام قیمت باتری سوزوکی و خرید باتری سوزوکی از طریق نمایندگی باتری سپاهان و نیز سایت suzuki- battery.ir امکان‌پذیر است. ارسال و نصب باتری سوزوکی به‌صورت رایگان به تمامی نقاط تهران انجام می‌پذیرد.
 

قیمت باتری سوزوکی با توجه به کیفیت باتری سوزوکی و خدمات آن نسبت به سایر باتری‌های تولید داخل مناسب است و مشتریان می‌توانند با مناسب‌ترین هزینه بهترین و با دوام‌ترین باتری اتمی ایرانی متناسب با خودروی خود را خریداری نمایند.

مشتریان شرکت سپاهان به‌عنوان سرمایه‌های شرکت سپاهان بوده و شرکت درصدد است تا با خدمات‌دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان خود را نسبت به خود حفظ نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروش اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مسعود خانی مجری طرح‌های بهینه سازی شرکت توانیر افزود: اگر مشارکت هر چه بیشتر در فروش انرژی در بازار بورس که می‌تواند به دریافت نقدی بلافاصله صورتحساب منجر شود را با بازاری که در آن شرایط فروش نقدی وجود ندارد، مقایسه کنیم قطعاً شرایط بهتر و مناسب‌تری است هرچند که این موضوع نیز قابل درک است که نمی‌توان از شرکت توزیع انتظار داشت وقتی امکان خرید در بازار عمده فروشی با نرخ مشخصی را دارد، در بازار بورس نقدی به قیمت بالاتری از قیمت بازار، برق را خریداری کند و این انتظار نمی‌تواند انتظار به جایی باشد.

وی با اشاره به درخواست نیروگاه‌ها برای افزایش قیمت‌های بازار تاکید کرد: این موضوع در اختیار توانیر نیست، بلکه باید از طریق هیأت تنظیم بازار برق پیگیری شود و مصوبات آن نیز به تأیید وزیر محترم نیرو برسد.

به گفته وی، این موضوع که فروش نیروگاه‌ها در بورس به قیمت کمتر از بازار منجر به کاهش سود حسابداری شرکت در صورت‌های مالی می‌شود و این مشکل به ویژه برای شرکت‌هایی که بورسی هستند حادث می‌شود که باید به مجمع و سهامداران خود درباره کاهش سودشان توضیحات ارائه کنند، موضوعی است که شاید درست به نظر برسد، اما می‌توان از این زاویه به موضوع نگاه کرد که شرکت‌ها با دریافت نقدینگی زودتر نسبت به حالت فروش در بازار، می‌توانند در کسب‌وکارهای موازی مشارکت کنند و با منابع حاصل از منافع ناشی از این کسب و کارها کاهش سود را به راحتی جبران کنند. در این صورت شرکت از این بابت هم نباید دغدغه‌ای داشته باشد، هر چند که به‌کارگیری منابع نقدی در کسب و کارهای دیگری نیازمند تغییر رویکرد در مدیریت نیروگاههای بورسی است.

کد خبر 6097401 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران