Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پیشین شیاطین سرخ، به تمجید از عملکرد لیورپول در مقابل تاتنهام پرداخت.

طرفداری - روز گذشته (27 اکتبر) دیدار لیورپول-تاتنهام در هفته دهم لیگ برتر، با نتیجه 2 بر 1 به سود قرمزها به پایان رسید. روی کین اسطوره ایرلندی شیاطین سرخ عنوان کرد که شاگردان کلوپ در بازی مقابل تاتنهام همچون قهرمانان بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Miror، گل دقیقه اول هری کین در آنفیلد نیز نتوانست مانع پیروزی کلوپ و شاگردانش شود و آن ها با دو گل هندرسون و صلاح با پیروزی از زمین بازی خارج شدند. روی کین اما، در تحلیل پس از بازی در اسکای، در پاسخ به این سوال که آیا نمایش لیورپول، پیامی برای منچسترسیتی داشت یا خیر، عنوان کرد: 

این موضوع هر هفته تکرار می شود. منچسترسیتی با کسب نتیجه خوب در مقابل استون ویلا، لیورپول را زیر فشار قرار داده بود و لیورپول نیز به این اقدام پاسخ داد و نام این کار، رقابت کردن است. لیورپول باید همینگونه ادامه دهد. آن ها پس از دریافت گل به خوبی به جریان بازی بازگشتند. آن ها باید به پیشرفت خود ادامه دهند. هیچ کس قهرمانی را به تیمی هدیه نمی دهد و این خود تیم ها هستند که هفته به هفته، چه خوب بازی کنند و چه بد، این حق را به دست می آورند. 

قرمز ها در حال حاضر و از ده بازی ابتدایی اشان در رقابت های لیگ برتر، 9 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده اند و روی کین بر این عقیده است که شاگردان کلوپ می توانند در این فصل حسرت دور دراز هواداران لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر، پایان بخشند. کاپیتان سابق منچستریونایتد، اظهار داشت: 

لیورپول در بازی مقابل تاتنهام نتیجه ای قابل انتظار به دست آورد. به نظرم گل های آن ها روی ضعف خط دفاعی تاتنهام به ثمر رسید. اما قطعا در طول 90 دقیقه آن ها تیم بهتری بودند. می دانید، احتمالا نباید این را بگویم اما لیورپول مانند قهرمان ها بازی کرد. آن ها پاسخ بسیار مناسبی به گلی که دریافت کرده بودند، دادند و با اختلاف تیم بهتر زمین بودند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی

نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان این تیم را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد