Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سید رجب موسوی مسئول نمایندگی غله و خدمات بازرگانی در شهرستان جویبار با اشاره به اینکه خبازان جویبار آموزش ارتقای کیفیت دیدند، گفت: در این دوره آموزشی نانوایان با راهکار‌های بهبود کیفیت نان، مشکلات و معضلات تولید نان بی کیفیت و سایر موضوعات مربوطه آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به سرانه مصرف بالای نان در سفره ایرانیان و نقش آن در تامین انرژی و ریزمغذی‌های مورد نیاز مصرف کنندگان افزود:تولید نان باکیفیت جهت حفظ و ارتقای سلامت مردم مهم و اساسی است.

موسوی گفت: آشنایی با کنترل کیفیت مواد اولیه نانوایی و شیوه صحیح انبارش و نگهداری آنها، نحوه مناسب خمیر گیری و تخمیر و عمل آوری خمیر، لزوم بکارگیری تجهیزات نانوایی استاندارد و عوامل موثر بر پخت نان، موازین و قوانین بهداشتی شامل بهداشت فردی و محیطی و قوانین و مقررات نظام صنفی (مانند ساعات کار، ایام تعطیل، وزن چانه) از جمله سر فصل‌های مورد بحث بوده است.

در پایان نانوایان عزیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخته و پس از پرسش و پاسخ این دوره آموزشی به اتمام رسید.

این دوره آموزشی توسط میثم نقوی مشاور مدیر کل غله و خدمات بازرگانی مازندران در بهبود کیفیت گندم و آرد برگزار گردید.
انتهای پیام/س دوره آموزشی نانوایان جویباری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غله وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی دانشگاه بیرجند

مطابق شاخص‌های نظام رتبه‌بندی وبومتریکس، دانشگاه بیرجند از میان ۳۲ هزار مؤسسه جهانی در رتبه ۲ هزار و ۷۳۸ قرار گرفته است و بدین ترتیب یک هزار و ۱۳۱ پله در سطح جهان ارتقا داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، رتبه‌بندی وبومتریکس شاخصی برای رتبه‌بندی وب سایت‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی دنیا است، که توسط مؤسسه تحقیقاتی (CSIC) Consejo Superior de Investigaciones Cientificasدر کشور اسپانیا از سال 2004 مشغول به فعالیت است. این مؤسسه، هر شش ماه یکبار وب سایت‌های بیش از 32 هزار دانشگاه و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی را از بین 200 کشور جهان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

سه شاخص مهم و تأثیرگذار در این رتبه‌بندی وجود دارد، شاخص اول قابلیت مشاهده دیگران (Visibility) با وزن 50 درصد که شامل مجموع تعداد لینک‌ها و دامنه‌های ارجاع شده مربوط به این لینک‌ها از یک وب سایت خارجی به وب سایت دانشگاه، مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی است، و اطلاعات مربوط به این شاخص از دو پایگاه اطلاعاتی Majestic و Ahrefs استخراج می‌شود. شاخص دوم برتری (Excellence) با وزن 40 درصد نیز به معنای تعداد مقالات برتری است که جزء 10 درصد مقالات با بیشترین میزان ارجاعات در رشته‌های متفاوت است و این اطلاعات نیز از پایگاه سایماگو جمع‎ آوری می‌شود. شاخص سوم فایل‌های قابل دسترسی (Openness) با وزن 10 درصد است، که شامل تعداد استناد‌ها به نویسندگان برتر است و مرجع دریافت اطلاعات مورد نظر، موتور جستجوی Google Scholar Citations است.

بر اساس اعلام معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند، در جدیدترین نتایج رتبه‌بندی وبومتریکس (نسخه ژانویه 2024)، دانشگاه بیرجند رتبه 2 هزار و 738 را در بین 31 هزار و 702 دانشگاه و موسسه جهانی و رتبه 50 ملی را در میان 457 موسسه و دانشگاه ایرانی کسب کرد.

دانشگاه بیرجند نسبت به رتبه گذشته یک هزار و 131 پله در رتبه جهانی و 60 پله در رتبه ملی ارتقا یافته است. این رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌هایی همچون تعداد مقالات پراستناد، تعداد ارجاعات به مقالات پژوهشگران در پایگاه Google Schoolar و تعداد لینک‌های دریافتی منتشر می‌شود.

از جمله اهداف این رتبه‌بندی، تشویق و ترغیب دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی به تولید و انتشار فعالیت‌های خود به صورت الکترونیکی در راستای ارتقای دسترس پذیری عمومی جامعه و ارتقای کیفیت تحقیقات پژوهشگران در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی دانشگاه بیرجند
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج