Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در تشریح گزارش بازدید هیات پارلمانی کمیسیون متبوعش از گمرکات چابهار، گفت: این هیات طی بازدید از نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان از مرز دریایی بریس و کواتر مستنداتی به دست آورد که بر طبق آن حدود ۴ هزار شناور بدون هویت در منطقه کار قاچاق سوخت به پاکستان را عملی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مرز یکی از مرزهای استراتژیک و امنیتی می باشد، افزود: مسئولین دولتی بایستی نسبت به شناسایی و ساماندهی این شناورها اقدام نمایند و با احداث ایستگاه‌های مرزبانی و سکوهای شناور اقدامات لازم را عملیاتی نمایند.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به اینکه بازارچه‌های مرزی و محلی در این مرز فاقد فعالیت سالم اقتصادی هستند، اظهار داشت: مسئولین مربوطه جهات احیای این بازارچه‌های بایستی اقدام نمایند و زمینه اشتغال زایی سالم در این منطقه را فراهم نمایند تا مشخص شود با خروج محصولات ارز آور از کشور چه فوائدی عاید کشور می شود؟

منبع: نماینده

کلیدواژه: پاکستان قاچاق سوخت نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند

شهردار تبریز با حضور در روزبازارهای شهریم دستورات لازم را برای احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار صبح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به همراه احد صادقی رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی، غلامرضا احمدی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز و علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از آخرین وضعیت بازارچه‌های محلی که با نام روز بازار شهریم در برخی از نقاط شهر فعالیت دارند، بازدید کرد.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های شهری توسعه پیدا می‌کند، اظهار کرد: تبریز به تناسب وسعت و تعداد جمعیت از بازارچه‌های محلی کمی برخوردار می‌باشد که در این راستا برای احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی دستورات لازم را صادر کرد.

علیرضا زبردست، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز نیز ضمن ارائه گزارش وضع موجود و چالش‌های این سازمان، رئوس برنامه‌های پیش رو را تشریح کرد.

وی در خصوص طراحی و استانداردسازی بازارچه‌ها، نظارت و ساماندهی روز بازارهای شهریم، تغییر سیاست در واگذاری غرفه و مدیریت بازارچه‌ها، شناسایی تولیدکنندگان و مشارکت با بخش خصوصی برای تقویت بخش بازرگانی سازمان و راه‌اندازی فروشگاه‌های سیار و عرضه کالاهای اساسی برای تنظیم بازار، برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به شهروندان که از جمله برنامه‌های آینده سازمان است، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، شهردار تبریز از بازارچه‌های مرزداران، یاغچیان، صمدی و بازارچه در حال احداث واقع در منطقه هفت تبریز بازدید و تدابیر لازم برای تکمیل و تجهیز این بازارچه‌های محلی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اتخاد کرد.

کد خبر 750750

دیگر خبرها

  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • نارنجک جنگی سالم در سلماس کشف شد
  • کشف نارنجک جنگی سالم در سلماس
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد