Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن گفت: دومین نشست کشوری دبیران خواهر و برادر قرارگاه شهید احمدی روشن از 8 تا 10 آبان در اردوگاه سیدالشهدا (ع) آبعلی برگزار می‌شود.

سیدی مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ از برگزاری دومین نشست کشوری دبیران خواهر و برادر قرارگاه شهید احمدی روشن در استان‌ها گفت: این نشست ۳ روزه از تاریخ ۸ تا ۱۰ آبان در اردوگاه سیدالشهدا (ع) آبعلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن افزود: با برگزاری این نشست به دنبال هماهنگی بیشتر و به روزرسانی محتوای دبیران این قرارگاه هستیم.

سیدی با بیان اینکه در اولین روز نشست دبیران قرارگاههای استانی علاوه بر ارائه گزارش عملکرد دبیرخانه ها به بیان مشکلات، محدودیت ها، انتقادات و پیشنهاد‌ها می پردازند، تصریح کرد: در روز دوم نیز مباحث و موضوعات آموزشی همچون مسئله محوری، شفافیت، مفاسد، آخرین وضعیت تحریم‌ها مورد بررسی قرار می گیرند.
وی اظهار کرد: همچنین در روز سوم این نشست علاوه بر پرسش و پاسخ در رابطه با کارکردهای قرارگاه و مسائل مهم استانی و کشوری با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی از دبیران برتر خواهر و برادر قرارگاه  تقدیر می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی مسئله محوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در شب شهادت رییس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیکر مطهر شهید مفقودالأثر دوران دفاع مقدس، شهید محمد شفیع فیضی زاده، مورد استقبال اهالی محله صفاری و ربابه کمالی شهر ایلام قرار گرفت.
این شهید والامقام پس از تفحص، چند روزی است که میهمان مردم قدرشناس و شهیدپرور ایلام است و با برگزاری مراسم استقبال و یادواره با او تجدید پیمان می‌کنند.

همتی منتخب مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: شهدا همچون ستارگانی هستند که در آسمان این مرز و بوم می‌درخشند و امنیت و آرامش کشور به برکت خون همین شهدا است.
استاندار ایلام نیز با حضور در منزل شهید محمد شفیع فیضی زاده، ضمن دیدار با خانوده این شهید به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • دومین نشست «عصابیفکن» برگزار شد
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد