Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل گیلان تازه‌ترین جزئیات در رابطه با قتل فجیع ۵ نفر در گیلان را تشریح کرد. ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

احمد آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به جزئیات بیشتر حادثه قتل خانوادگی در کوچصفهان شهرستان رشت اظهار داشت: در این حادثه مادر، دختر دانشجوی مامایی و همکلاسی او که از خارج استان گیلان آمده بود و همچنین پدر و پدربزرگ خانواده به قتل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل گیلان با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی و حوزه قضایی کوچصفهان بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند گفت: این قتل، جنایت به‌نظر می‌رسد و طبق بررسی‌ها حوالی ساعت 9 شب و قبل از صرف شام اتفاق افتاده است.

وی تنها بازمانده این خانواده را پسر آنها عنوان کرد و ابراز داشت: پسر این خانواده به مأموران گفته است که ساعت 10 شب به سمت رشت حرکت کرده بود و ساعت 2 بامداد نیز به منزل بازگشت که با این حادثه روبه‌رو شد و پس از آن به نیروی انتظامی اطلاع داد و آنها نیز بلافاصله در محل حاضر شدند.

کردستان| درگیری خانوادگی در مریوان 7 زخمی برجای گذاشتاراک|4 نفر در درگیری خانوادگی در خنداب کشته شدند؛ قاتل بازداشت شداراک| جزئیات قتل 4 نفر در درگیری خانوادگی در شهرستان خنداب

آقایی با بیان اینکه وی از ساعت 5 صبح برای بررسی جزئیات بیشتر این ماجرا در محل حادثه حاضر شده است تصریح کرد: کار تعقیب و جمع‌آوری اطلاعات آغاز شده است و پس از بررسی و معاینه جسد کار جمع‌آوری اطلاعات توسط تیم بررسی جرم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده‌اند افزود: در چنین مواردی ابتدا بازپرسی را از خانواده شروع می‌کنیم و در حال حاضر تنها بازمانده خانواده به قتل رسیده، پسر آنها است که در حال بازجویی از او هستیم و به نظر می‌رسد این حادثه یک درگیری خانوادگی باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل گیلان خاطرنشان کرد: مظنون فعلی این ماجرا پسر خانواده است و امیدواریم با تکمیل تحقیقات هرچه سریع‌تر قاتل شناسایی شده و به مجازات خود برسد.

آقایی ابراز داشت: جزئیات بیشتر این حادثه متعاقباً به اطلاع مردم خواهد رسید و از مدیران سایت‌ها و مسئولان کانال‌ها و شبکه‌های مجازی درخواست می‌کنم که پیش‌داوری نکنند و تمامی اطلاعات مربوطه را از دستگاه قضایی بگیرند و از درج مطالب غیرواقعی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • فیلم| تازه‌ترین تصاویر از خسارت‌های آتش‌سوزی گسترده روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه