Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@06:27:21 GMT

ستاره تیم ملی کره، همبازی رونالدو می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۴۵۸۱

ستاره تیم ملی کره، همبازی رونالدو می‌شود

مسئولان باشگاه یوونتوس در صدد جذب سون هیونگ مین هستند.

به گزارش مشرق، «سون هیونگ مین» ستاره ملی پوش کره‌ای  تاتنهام که این روزها برای تیمش هم در جام باشگاه‌های اروپا و هم در لیگ جزیره گلزنی می‌کند و از طرفی نامش به عنوان نامزد دریافت جایزه توپ طلای سال ۲۰۱۹ دیده شد، در تیررس یوونتوس ایتالیا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ستاره فوتبال جهان در لیست خرید یوونتوس

یوونتوس ایتالیا که سال گذشته با یک انتقالی جنجالی کریستیانو رونالدو را به تورین کشاند، حالا قصد دارد تا سون کره‌ای را به خط حمله خود اضافه کند و به نحوی با جدایی احتمالی برخی بازیکنان از جمله پائولو دیبالا خیال آسوده تری برای پیگیری رقابت‌ها داشته باشد.

شنیده می‌شود باشگاه یوونتوس مذاکرات خود را در فصل زمستانی نقل و انتقالات آغاز کرده و سون را سفید مشکی پوش می‌کند. اما از طرفی باشگاه منچستریونایتد هم نیم نکاهی به جذب ستاره کره‌ای باشگاه تاتنهام دارد و باید دید در نهایت سرنوشت این بازیکن چشم بادامی چه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم سون هیونگ مین تیم ملی کره جنوبی تاتنهام یوونتوس سری A ایتالیا کریستیانو رونالدو فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا در تابستان گذشته به‌عنوان یک پدیده از لیون به پی اس جی پیوست تا خط حمله این تیم را تقویت کند. 

او مورد اعتماد لوئیس انریکه قرار گرفت و به سرعت نیز روند پیشرفت را طی کرده است. بارکولا در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تعیین کننده کار کرد.

بارکولا در مصاحبه با سایت یوفا گفت که کریستیانو رونالدو الگوی او است: «تماشای گل‌های رونالدو و اینکه چطور تیمش را به دوش می‌کشد، برای من همیشه استثنایی بود. واقعا تمام دوران کودکی من با تماشای بازی‌های رونالدو سپری شد و شیفته او بودم و هستم. من همیشه رونالدو را دوست داشتم. ذهنیت و هرگز تسلیم نشدنش، چیزی است که بیش از همه من را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این چیزی بود که من را به سطح اول فوتبال رسانده است.»

دیگر خبرها

  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳