Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیزاده از برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) در ۳۸۰ بقعه متبرکه گیلان خبر داد.

حجت الاسلام «ستار علیزاده» در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا(ع) در سراسر گیلان گفت: این مراسم عزاداری در ۳۸۰بقعه مجری طرح بصیرت عاشورایی گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برپایی ۲۳ ایستگاه «همه واقف باشیم» در بقاع شاخص ملی مجری طرح به‌منظور معرفی وقف و آثار و برکات آن افزود: مراسم‌ عزاداری شهادت امام رضا(ع) امشب و فردا با سخنرانی خطبا و علمای گیلانی به‌منظور تبیین سیره و روش زندگی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

 

وی از برپایی ۱۵ خیمه معرفت در این ایام در مسیرهای مواصلاتی و مراکز شهری خبر داد و بیان کرد: این خیمه‌ها شامل غرفه گفتمان دینی، عفاف و حجاب، پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور روحانی متخصص، غرفه کودکان (با عنوان قرآن بخوان و جایزه بگیر و غرفه نقاشی) می‌باشد که در بقاع متبرکه برپا شده است.

 

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: برپایی هیئت‌های عزاداری سینه‌زنی و زنجیرزنی، سخنرانی، اطعام و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه در سالروز شهادت امام رضا(ع) است.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه ماه صفر پیاده روی اربعین شهادت امام رضا ع اربعین حسینی استان همدان خطبه نماز جمعه سالروز شهادت امام رضا ع مسجد تراز اسلامی برپایی خیمه معرفت سالروز شهادت امام رضا ع بقاع متبرکه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد

مظفر آئینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) ۷۵ مراسم در سطح شهرهای استان کردستان برگزار شد.

وی افزود: مراسم عزاداری در شهر و روستاهای کردستان با حضور مردم و مسؤولان همراه بود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کردستان اضافه کرد: آئین دسته‌روی عزاداری نیز در شهرهای قروه، بیجار، سریش‌آباد، حسن‌آباد یاسوکند و توپ‌آغاج برگزار شد.

آئینی عنوان کرد: ۱۴ هیأت مذهبی در شهرستان قروه آئین دسته روی عزاداری امروز را برگزار کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در سطح استان ۳۰ ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از عزاداران در سطح شهرهای استان برپا شد.

کد خبر 6096489

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در کیش
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان