Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:59:29 GMT

عربده کش محله فلاح در ملارد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۴۸۵۱

عربده کش محله فلاح در ملارد دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ صادق قره باقری رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار داشت: هفته گذشته خبری در خصوص عربده کشی و تیراندازی در یکی از محلات جنوب غرب تهران که منجر به ایجاد رعب و وحشت برای اهالی محل و مجروح شدن یکی از شهروندان شده بود، دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت خبر دریافتی، پیگیری و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات گسترده پلیسی، مشخص شد عامل تیراندازی پس از اقدامات شرورانه به یکی از شهرستان‌های همجوار گریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: تلاش مأموران برای به دست آوردن سرنخی از متهم، ادامه داشت تا اینکه در نهایت مخفیگاه وی در یکی از محلات شهرستان ملارد شناسایی و در بامداد ششمین روز از آبان ماه با هماهنگی‌های قضایی این فرد شرور در یک عملیات پلیسی دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قره باقری در ادامه با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی و چندین قبضه سلاح سرد از متهم، خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه، علت و انگیزه خود از این رفتار و اقدامات مجرمانه را اختلافات شخصی به نیت ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی در محل ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: عربده‌کشی برای خودنمایی در سطح شهر/ اوباش یافت آباد دستگیر شدند

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه، متهم از اراذل و اوباش سابقه دار محل است و با قرار ۲ میلیاردی روانه زندان شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کرده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/

اختلاف شخصی تنها دلیل شرور محله فلاح برای ایجاد رعب و وحشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد