Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی همین مدت ۱۸۸ گشت مشترک این دانشگاه با سایر دستگاه‌های ذیربط استان انجام شده که تلاش داریم در ادامه از نیروهای مردمی برای مقابله با کالاهای قاچاق نیز بیشتر استفاده کنیم.

پیمان قجربیگی افزود: برای بهره‌مندی از ظرفیت تشکلات مردمی با خانه مشارکت‌های استان، تفاهم نامه‌های متعددی به منظور همکاری هرچه بیشتر با سازمان‌های مردم نهاد نیز منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، آرایشگاه‌های زنانه را دروازه ورود داروها و لوازم تقلبی و قاچاق برشمرد و اظهار داشت: در این رابطه با وجود برگزاری ۱۶ دوره آموزشی برای گروه‌های هدف، به نظر می‌رسد برخورد با واحدهای صنفی یاد شده باید به طور جدی و قاطعیت بیشتری همراه باشد.

قجربیگی به برگزاری هفت نمایشگاه سلامت محور در استان اشاره و یادآور شد: هدف اصلی از برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های سلامت محور، آشنایی هرچه بیشتر شهروندان در حوزه قاچاق کالا و داروهای تقلبی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین امسال ۷۰۶ مورد گشت و نظارت در حوزه کاری خود انجام داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش قابل توجهی روبرو بوده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشف داروی غیرمجاز استان قزوین آرایشگاه زنان کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت از ساعت ۱۲ شب ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

وی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل