Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@23:38:37 GMT

افشای محل دفن جسد بغدادی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۵۲۱۳

گزارش‌های خبری مکان دفن جسد رهبر داعش را که عصر شنبه به دست نیروهای آمریکایی در شهر ادلب سوریه کشته شد، فاش کردند. ناطقان: به گزارش شبکه العربیه، چندین جسد از منطقه عملیات در روستای باریشا در حومه ادلب به پایگاه عین الاسد آمریکا واقع در شهر البغدادی در استان الانبار عراق منتقل شده است.

این شبکه گزارش داد، جسد ابوبکر بغدادی سرکرده داعش نیز احتمالا در یکی از مناطق عراق دفن شود به خصوص که برخی مسؤولان آمریکایی می‌گویند آداب و رسوم منطقه در این باره را رعایت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیشتر رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا تاکید کرده بود: به طور مناسب از جسد بغدادی خلاص خواهیم شد.

وی اظهار کرد، نتیجه آزمایش دی ان ای بغدادی در ساعات گذشته تایید شد.

همچنین خبرنگار روسیا الیوم در شمال شرق سوریه گزارش داد، بقایای جسد ابوبکر بغدادی از طریق هوایی به پایگاه هوایی "عین الاسد" آمریکا در عراق منتقل شد.

به گفته این منبع، بقایای جسد بغدادی برای انجام آزمایش‌های دی ان ای برای اطمینان از هویت او که خود را منفجر کرده و بیشتر اعضای بدنش تکه تکه شده بود، منتقل شد.

همین منبع گفت، هشت هلی‌کوپتر در عملیات هدف گرفتن بغدادی مشارکت داشتند که از منطقه صرین عراق شروع به انجام عملیات کردند، آنها بر فراز مرزهای سوریه و ترکیه از دو منطقه سوری جرابلس و الراعی عبور کردند و در این راستا با نیروهای دموکراتیک سوریه و ترکیه هماهنگ بودند.

این منبع تاکید کرد، جبهه النصره منطقه را بست و مانع از ورود و خروج به این منطقه در جریان عملیات هدف گرفتن بغدادی شد.

در عین انجام عملیات هیئت تحریر الشام (النصره سابق) مانع از ورود افراد به روستای باریشا در نزدیکی مرزهای سوریه و ترکیه شد. منبع: خبر انلاین برچسب ها: افشای محل ، محل دفن ، جسد بغدادی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افشای محل محل دفن جسد بغدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، وزارت دفاع ملی ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد در پی عملیات پهپادی نیرو‌های مسلح ترکیه در شمال عراق ۳۲ عنصر گروهک تجزیه طلب پ ک ک از پای در آمدند.
بنا بر این اطلاعیه، عملیات فوق در مناطق هفتنین، گارا، هاکورک و منطقه عملیاتی پنجه قفل در شمال عراق صورت گرفته است.
در این اطلاعیه آمده عملیات علیه گروه‌های تروریستی تا ازپای درآمدن آخرین تروریست با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • اسرائیل برنامه‌ حمله به رفح را به آمریکا گزارش داد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته