Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:26:10 GMT

همه گزینه‌های توپچی‌ها پیش از بی‌گدار به آب زدن

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۵۲۴۵

همه گزینه‌های توپچی‌ها پیش از بی‌گدار به آب زدن

انتصاب امری به سمت سرمربی توپچی‌های لندن به دوران ۲۲ ساله حضور مرد فرانسوی روی نیمکت این تیم پایان داد؛ دورانی که طولانی‌ترین خدمت یک سرمربی در تاریخ لیگ برتر جزیره نیز لقب دارد.

خبر جدایی ونگر از تابستان آن سال دست به دست شد و بدین شکل توپچی‌ها فرصت زیادی را برای پیدا کردن گزینه ایده‌آل در اختیار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش دِ اتلتیک، فهرست ۸ نامزدی که برای جانشینی ونگر مطرح شده بودند از این قرار است: ماسیمیلیانو آلگری، مایکل آرتتا، تیری هانری، یولن لوپتگی، رالف رنگ‌نیک، خورخه سامپائولی، پاتریک ویرا و البته امری.

مطابق این گزارش در صدر این فهرست «آنتونیو کونته»، «ادی هاو»، «مائوریتسیو ساری» و «برندن راجرز» نیز حضور دشتند اما هیچ‌کدام از این چهار نفر هرگز مورد بررسی قرار نگرفتند.

اما حالا با افشای این فهرست سنگین ۸ نفره، شاید برای بسیاری از هواداران آرسنال این سوال مطرح شود که آیا باشگاه در مورد امری انتخاب درستی داشته است؟

تیم تحت هدایت امری بار دیگر برای گرفتن یک نتیجه ناامید کننده هم تقلا کرد؛ آنها در خانه مقابل کریستال پالاس با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شدند و این در حالی است که به طور مشخص نوع رقم خوردن این نتیجه نگران کننده بود.

توپچی‌ها در ۱۰ دقیقه ابتدایی دیدار ۲ بر صفر از حریف پیش افتادند اما با عملکردی از هم گسسته در انتهای نیمه اول و ابتدای نیمه دوم ۲ گل دریافت کردند؛ بالاتر از امتیاز از دست دادن، لحظه تعویض «گرانیت ژاکا» کاپیتان این تیم بود که در میان هیاهو و «هو» شدن‌ها از سوی هواداران خودی، زمین بازی را ترک کرد.

در حال حاضر، امری روی لبه تیغ قرار دارد و در حالی که ونگر بعد از ۲۲ سال تیم شمال لندن را ترک کرد، جانشین وی حالا بعد از تنها ۲۴ ماه در چند قدمی برکناری است.

بسیاری از هواداران آرسنال خواستار جایگزین شدن مرد اسپانیایی با آلگری هستند؛ با این وجود امری هنوز این فرصت را دارد تا اوضاع را به سود آرسنال برگرداند و در صورتی که بتواند در دیدار خارج از خانه هفته جاری مقابل لیورپول مهارنشدنی در جام اتحادیه نتیجه خوبی بگیرد، بازگشت حمایت هواداران کمترین اثر این نتیجه احتمالی خواهد بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرسن ونگر مائوریتسیو ساری لندن ماسیمیلیانو آلگری اونای امری آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از بازی امروز استون‌ویلا مقابل ‏برایتون به نظر می‌رسید شانس تیم اونای امری برای کسب سهمیه ‏چهارم لیگ قهرمانان بسیار بالا است. ‏

ولی در دیدار امروز استون ویلا مقابل برایتون گلی که ژوائو پدرو در ‏دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند باعث شد محاسبات ‏سهمیه در لیگ برتر پیچیده شود. تاتنهام که حریف اصلی استون‌ویلا ‏است و در حال حاضر در رتبه پنجم قرار دارد حالا امید زیادی برای ‏رسیدن به تیم اونای امری دارد. ‏

مساله اینجا است که با وجود تفاوت هفت امتیازی تاتنهام با ‏استون‌ویلا آنها دو بازی کمتر دارند و در صورت پیروزی در دو بازی ‏عقب‌مانده‌شان می‌توانند به یک امتیازی ویلا برسند. ‏

تاتنهام در حال حاضر 34 بازی انجام داده و تعداد بازی استون‌ویلا ‌‏36 است. اگر تاتنهام هر دو بازی عقب‌مانده را با پیروزی پشت سر ‏بگذارد به یک امتیازی استون‌ویلا می‌رسد و همه چیز به دو بازی آخر ‏دو تیم کشیده خواهد شد. ‏

استون ویلا تا پایان فصل دو بازی دیگر در پیش دارد: تیم اونای امری ‏ابتدا در خانه به مصاف لیورپول می‌رود و در هفته آخر مهمان ‏کریستال پالاس است. ‏

تاتنهام اولین بازی عقب‌مانده‌اش را امروز مقابل لیورپول در آنفیلد ‏برگزار کرده و سپس در خانه میزبان برنلی است. دو بازی آخر تاتنهام ‏که تکلیف سهمیه چهارم لیگ قهرمانان را مشخص می‌کند مقابل ‏منچسترسیتی و شفیلدیونایتد است. ‏

حالا اونای امری و استون ویلا همه نگاه‌شان را به بازی امشب تاتنهام ‏و لیورپول دوخته‌اند. اگر تاتنهام به پیروزی برسد هیجان در استون ‏ویلا به اوج خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • دریافت قند برای بدن امری حیاتی است
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط خولن لوپتگی!