Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد نیشابور از اسکان و پذیرایی۸۰۰ نفر از دانشجویانی که در پیاده‌روی به سمت مشهد حرکت کرده‌اند، خبر داد.

جعفر سعیدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص خدمات ارائه شده از سمت دانشگاه به دانشجویان زائری که با پای پیاده راهی مشهد شده اند، گفت: حدود ۸۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور در دانشگاه آزاد نیشابور اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رئیس دانشگاه آزاد نیشابور ادامه داد: ما میزبان دانشجویان هم برای پذیرایی و هم اسکان بودیم. همچنین در شب شهادت امام حسن (ع) و پیامبر (ص) مجلس عزاداری مختصری به همراه سخنرانی و زیارت خوانی برای دانشجویان برگزار کردیم.   وی ادامه داد: صبح روز گذشته نیز پس از مراسم بدرقه، دانشجویان با طی کردن مسیری به ۴۰ کیلومتری مشهد منتقل شدند و تا غروب آفتاب به منطقه‌ای به نام تپه سلام رسیدند که در نزدیکی مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسکان دانشجویان دانشگاه آزاد پیاده روی مشهد شهادت امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد آزادشهر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده‌بندی که به میزبانی واحد اراک در سالن پوریای ولی انجام شد تیم خوب و یکدست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به نمایندگی از استان‌های شمالی کشور موفق شد  تیم تهران را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بازیکن شماره ۹ تیم آزادشهر به‌عنوان فنی‌ترین و بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات به محمد عسکری بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تعلق گرفت.

در آیین اختتامیه مسابقات پیمان عین القضاتی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، عباس شیخان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، محمد توسلی رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی،  میرزاده و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی کاپ قهرمانی مدال و احکام تیم‌های اول تا سوم را اهدا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای غزه/ «ما آزاد نیستیم!»
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند