Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@11:23:27 GMT

معرفی روشی ارزان و موثر برای تبلیغات

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۵۳۹۱

معرفی روشی ارزان و موثر برای تبلیغات

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شما می توانید با کمترین بودجه نیزسررسید مناسبی سفارش داده و برای مشتریان خود ارسال کنید. همچنین با هدیه دادن سررسید به مشتریان خود علاوه بر آن که هدیه نفیس و کارآمدی به آنها هدیه می دهید، بلکه برند، لوگو و یا شعارتبلغاتی خودتان را نیز در ذهن مشتری ثبت کرده اید. خرید هوشمندانه سررسید

خرید هوشمندانه به معنای خرید کالایی با کیفیت و قیمت مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام سفارش دهندگان سررسید علاقه دارند تا هدیه گیرنده، سالنامه را به صورت مکرر استفاده کند. حال اگر سررسیدی با پایین ترین قیمت و کیفیت به مشتریان خود هدیه دهید قطعا هدیه گیرنده آن را کنار خواهد گذاشت. در ادامه شما را با ویژگی های یک سررید با کیفیت آشنا خواهیم کرد.

یک سررسید با کیفیت چه ویژگی هایی دارد

سررسید، شامل مواردی همچون جلد، آستر بدرقه، لت گلاسه، پلاک، روبان و... می باشد و همچنین اطلاعاتی مانند تقویم، مناسب ها و اطلاعات مهندسی از مواردی است که به درخواست مشتریان به سررسید اضافه می گردد.

انواع جلد سررسید

سررسید ها را می توان در انواع مختلف جلد چرم طبیعی، چرم مصنوعی، جیر، ترمو، گالینگور و جلد سلفونی طراحی و تولید کرد. در ادامه به بررسی سه جلد پرطرفدار می پردازیم.

جلد چرم مصنوعی:

 در سال های گذشته به دلیل استقبال مشتریان از این جلد اکثر تولید کنندگان نیمی از تولیدات سررسید های خود را به جلد چرم مصنوعی اختصاص دادند.

دلیل محبوبیت سررسید هایی با جلد چرم مصنوعی آن است که شما می توانید در طرح ها و رنگ ها متنوع از آن استفاده کنید.

جلد جیر: این جلد در بازار به عنوان جلد اشبالت نیز شناخته می شود. جلد جیر به دلیل تنوع رنگ بندی و ظاهر متفاوت دارای طرفدارن فراوانی است. شما می توانید از سفارش دهنده بخواهید تا کالیته جیر مصنوعی را در اختیار شما قراردهند تا بتوانید با توجه به سلیقه خودتان جلد سررسید را سفارش دهید.

جلد سلفونی: دلیل اصلی این جلد آن است که شما می توانید طرح درخواستی خود را به صورت رنگی بر روی کاغذ گلاسه چاپ کرده و برای محافظت بیشتر، روی آن یک لایه سلفون کشیده شود. همچنین شما می توانید برای شکیل تر شدن سررسید ازطلا کوب و نقره کوب دراین نوع جلد استفاده کنید.

حک لوگو

یکی از متداول ترین خواسته های سفارش دهندگان، حک لوگو بر روی جلد سررسید می باشد. چرا که هر شرکت و یا برندی علاقمند است تا مخاطب، در اولین نگاه به سررسید متوجه شود که سالنامه توسط چه شخصی سفارش داده شده.

حک لوگو به دو صورت قابل اجراست، یکی حکاکی برروی پلاک که در این روش لوگوی مورد نظر بر روی پلاک فلزی حک شده و توسط چسبی مخصوص به سررسید چسبانده می شود. در روش دیگر، لوگو و یا برند سفارش دهنده به صورت مستقیم بر روی جلد سررسید لیزر می شود؛ جلد جیرجز یکی از مناسب ترین پوشش ها برای حک مستقیم می باشد.

لت گلاسه

لت گلاسه صفحاتی است، از جنس کاغذ گلاسه با چاپ رنگی که در تعداد صفحات متفاوت چاپ می شود. سفارش دهندگان می توانند اطلاعات شرکت خود را در این قسمت درج کنند و به معرفی شرکت و یا برند خود بپردازند. معمولان اغلب تولید کنندگان سفارش لت گلاسه را در تیراژ بالا می پذیرند.

آستربدرقه

آستربدرقه همان کاغذی است که صفحات سررسید را به جلد وصل میکند، این کاغذ که معمولا از جنس کاغذ گلاسه تهیه می شود، باید دارای کیفیت بالایی باشد، تا پس از چند ماه باز و بسته کردن سررسید پاره نشود و از جلد، جدا نگردد. به دلیل نقش موثر آستر بدرقه درکیفیت سررسید، باید به کیفیت آن بسیار توجه نمود.  

انواع قطع سالنامه

هر ساله تولید کنندگان، سررسید هایی در ابعاد استاندارد طراحی و تولید می کنند. در سال های اخیر، به  دلیل محبوبیت سررسیدهای اروپایی و وزیری بین مخاطبان، این سررسید ها بیشترین تیراژ را به خود اختصاص داده اند.

سررسید اروپایی

سررسید اروپایی همان طور که از نامش پیداست مربوط به قاره اروپاست. این نوع سررسید در سال های اخیر وارد بازار ایران شد و به سرعت مورد توجه مخاطبان سررسید قرار گرفت.

سالنامه اروپایی با ابعاد حدودی ۱۲ در ۱۷ سانتی متر طراحی و تولید می شوند. عرض کم این محصول سبب می شود تا نسبت به سررسید های دیگر زیبا تر و خوش دست تر به نظر می آید.

کاغذ مورد استفاده در این سررسید، کاغذ تحریر ۷۰ گرمی کرم رنگ همراه با گوشه های گرد است. استفاده از کاغذ های کرم رنگ جلوه خاصی به سررسید می بخشند و آن را زیبا تر می کنند.

سررسید وزیری

سررسید وزیری با ابعاد ۱۷ در ۲۴ سانتی متر جز یکی از محبوب ترین سررسید ها بین ارگان ها و شرکت ها می باشد، متناسب بودن ابعاد این سررسید سبب می شود تا مخاطبان بتوانند تمام اطلاعات روزانه خود را در یک صفحه یادداشت نمایند.

کاغذ مورد استفاده در سررسیدهای وزیری کاغذ تحریر ۷۰  گرمی سفید رنگ می باشد، معمولا این کاغذ ها از کشور کره و اندونزی تامین می شوند.

سخن آخر

اگر قصد خرید سالنامه یا سررسید دارید، با بررسی تمام موارد فوق، تولید کننده ای را انتخاب کنید که بتواند سررسیدی با کیفیت بالا به شما تحویل دهد. دریافت به موقع سفارشات یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب تولید کننده سررسید می باشد، اگر سررسید سفارشی شما به موقع به دست شخص هدیه گیرنده نرسد، ممکن است شانس خود را برای استفاده شدن از دست دهد و به کلی کنار گذاشته شود.

واحد سالنامه برگ با بیش از ۱۵ سال سابقه در صنعت تولید سالنامه و سررسید با ارائه محصولاتی با کیفیت، توانسته بالاترین رتبه را در بین مخاطبان سررسید به خود اختصاص دهد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4757867

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات هدایای تبلیغاتی کسب و کار تورگردشگری گروه خودروسازی سایپا یادگیری زبان ترکیه تاکسی اینترنتی بانکداری الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی مد و لباس فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین صنعت خودروسازی فضای کسب و کار نابینایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولتِ در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول

صندوق بین المللی پول اعلام کرد دولت ایران در سال گذشته کم خرج ترین دولت در میان ۳۸ کشور در حال توسعه با درآمد متوسط بوده است . - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جدیدترین آمار منتشر شده توسط صندوق بین المللی پول از میزان هزینه کرد دولت ها در 38 کشور در حال توسعه با درآمد متوسط نشان می دهد دولت ایران کمترین میزان هزینه کرد نسبت به تولید ناخالص داخلی در میان این دولت ها را طی سال 2023 داشته است.

این نهاد بین المللی در گزارش جدید خود موسوم به «دیده بانی مالی» نسبت هزینه کرد دولت ایران به تولید ناخالص داخلی در سال 2023 را تنها 13.5 درصد محاسبه کرده است که کمترین رقم در میان کشورهای در حال توسعه با درآمد متوسط است.

هزینه کرد دولت ایران طی دو سال متوالی کاهش داشته و از معادل 14.2 درصد جی دی پی در سال 2021 به 13.8 درصد در سال 2022 و 13.5 درصد در سال 2023 کاهش یافته است.

دولت کویت در میان این کشورها پرخرج ترین دولت شناخته شده به طوری که نسبت هزینه کرد دولت این کشور به تولید ناخالص داخلی در سال میلادی گذشته 50.8 درصد بوده است.

متوسط هزینه کرد دولت ها در این 38 کشور نیز 32.6 درصد اعلام شده که بیش از دو برابر ایران بوده است. متوسط هزینه کرد دولت ها درخاورمیانه و شمال آفریقا نیز معادل 29.7 درصد تولید ناخالص داخلی منطقه بوده که بیش از دو برابر ایران است.

نسبت هزینه کرد دولت ها در برخی کشورهای دیگر به تولید ناخالص داخلی آن ها در سال 2023 عبارت است از: برزیل 47.9 درصد، چین 33.9 درصد، مصر 22.7 درصد، اندونزی 16.6 درصد، مالزی 23.3 درصد، عربستان 32.3 درصد، ونزوئلا 14.4 درصد، پاکستان 19.2 درصد، عمان 26.2 درصد، قطر 24.4 درصد، روسیه 36.8 درصد، ترکیه 33.9 درصد، امارات 25.9 درصد، و ویتنام 19.9 درصد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولتِ در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • صد و شصت و یکمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای