Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید اجازه نمی‌دهد کسانی که می‌خواهند با افزایش فشارها تیمش را در آستانه سقوط قرار دهند، به جایی برسند.
به گزارش آریا به نقل از باشگاه پارس جنوبی جم فراز کمالوند درباره شرایط مالی حاکم بر تیمش، بیان کرد: همه می‌دانند چه اتفاقی برای تیم ما رخ داده اما من متوجه شدم که برخی آقایان مسئول کاسه داغ تر از آش شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایانی که در ذهن خودشان تصور می‌کنند با زیاد کردن فشارها روی ما، جا می‌زنیم. متاسفانه برخی افراد به دنبال این هستند تا با تنگ کردن عرصه شرایط را برای سقوط تیم به دسته اول مهیا کنند اما بدانند که به هیچ جا نمی رسند.
وی ادامه داد: آنهایی که می‌خواهند این تیم سقوط کند، باید از روی جنازه من رد شوند تا بتوانند این کار را کنند. کسانی که مرا می‌شناسند، می‌دانند آدمی نیستم که در شرایط سخت جا بزنم. مطمئن باشید هرقدر شرایط سخت تر شود، مقاوم تر می شویم و نمی گذاریم و این افراد به هدفشان برسند. کارنامه دوران مربیگری من نشان می دهد، تیم هایم در آستانه سقوط هم قرار نگرفتند و الان هم نمی گذارم در پارس جنوبی شرایطی را به وجود بیاورند تا شاید سقوط کنیم.
سرمربی پارس جنوبی درباره مقایسه‌ای که برخی میان این تیم و نفت تهران انجام می‌دهند هم گفت: آقایان بدانند پارس جنوبی، نفت تهران نیست، من هم مربی‌ای نیستم که اجازه بدهم این تیم سقوط کند. آقایان مسئول! آدرس را اشتباهی آمده‌اید. ما با تمام توان ایستادگی می‌کنیم و تا روز آخر این تیم را رها نمی کنم. با صدای رسا فریاد می زنم که من به عشق مردم جم تا آخرین نفس ادامه می‌دهم و نمی‌گذارم بلایی سر این تیم بیاورند. پارس تنها عشق و علاقه مردم جم است. حتی اگر یک سال از عمرمان را بدون پول اینجا بگذاریم، اجازه نمی‌دهیم این تیم را به مرز نابودی بکشند.
کمالوند درباره اینکه بلیت برگشت تیم به جم تهیه نشده گفت: حتی اگر از جیب خودمان هزینه کنیم و پرواز بگیریم، به جم می رویم و با تمام توان مقابل سپاهان بازی می‌کنیم. بعد از این بازی هم مطمئن باشید با همین قدرت به مشهد می‌رویم و جلوی شهرخودرو قرار می‌گیریم. نمی‌ذارم هیچ خللی به تیم وارد شود. پیشنهادم به برخی آقایان مسئول هم این است که به جای کارشکنی دست از سر تیم ما بردارند.
وی درباره وضعیت پارس جنوبی قبل از دیدار با سپاهان خاطرنشان کرد: از بچه ها راضی هستم و شرایط خوبی داریم. عالم و آدم اذعان می‌کنند که تیم ما یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است. جلوی استقلال هم همه دیدند چقدر تیم خوبی هستیم و می‌توانیم یقه هر تیمی را بگیریم. با وجود همه مشکلات اما بازیکنان با غیرت و تعصبی که دارند برای تیم جان شان را هم می گذارند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.
سرمربی پارس جنوبی در پایان گفت: تاکید می کنم که همه پشت هم ایستاده ایم؛به قول قدیمی ها من گرگ باران دیده هستم و اجازه نمی دهیم آب در دل مردم جم تکان بخورد. هیچ سختی‌ای روی تیم تاثیر نمی گذارد و با قدرت جلو می رویم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمالوند پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباترین تصاویر از خلیج فارس | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، پرتغالی‌ها نخستین استعمارگرانی بودند که به خلیج‌فارس هجوم آوردند و بخش‌های عمده‌ای از جزایر و بنادر آن را تصرف و به پایگاه‌های نظامی و حکمرانی خود تبدیل کردند، اما حکومت مرکزی ایران در زمان شاه عباس صفوی، امام قلی‌خان، سردار مبارز خود را با سپاهش روانه مبارزه با استعمارگران در جزیره هرمز کرد و این فرمانده شجاع به کمک نیروهای مردمی با تجاوزگران و استعمارگران پرتغالی موفق به شکست آنها و بیرون راندنشان از جزیره هرمز و خلیج‌فارس شد.

به این ترتیب و سرانجام پرچم کشور استعمارگر، پس از یکصد و۱۷سال تسلط استعماری و نظامی بر منطقه‌ای سوق‌الجشی از خطه دلیرپرور ایران، توسط دلاور دیگری از این دیار فرود افتاد و به جای آن، بار دیگر پرچم پرافتخار ایران در خلیج‌فارس برافراشته شد.

بیشتر بخوانید: سفر در بهشت اردیبهشت | پیشنهادهایی برای سفر به رویایی‌ترین شهرهای ایران در زیباترین ماه سال

با اینکه کشورهای غربی و برخی از کشورهای عربی، از چند قرن گذشته سعی می‌کنند تا با تمسک به تحریف نام و استفاده از عناوین جعلی بی‌پایه و ‌اساس، این منطقه مهم آبی را که همواره با نام فارس، فرهنگ و تاریخ ملت فارس شناخته شده است، در راستای منافع توسعه‌طلبانه خودشان مصادره کنند، اما هیچ وقت موفق نبوده‌اند و ایرانی‌ها اجازه این کار را به آنها نداده‌اند.

دریای پارس که در تاریخ بعدها به نام خلیج‌فارس شناخته شده، تاریخی‌ترین نام پارسی در جهان است و این دریا از ابتدای نامگذاری امپراتوری‌های جهان با نام دریای پارس، دریای آریانا و خلیج‌فارس شناخته شده است؛ به همین دلیل هم مردم کشورمان هر سال روز خلیج‌فارس را در ۱۰ اردیبهشت جشن می‌گیرند، چرا که خلیج‌فارس فقط یک اسم نیست؛ هویت، تاریخ و فرهنگ ایرانیان و شناسنامه آنان است.

کد خبر 848036 برچسب‌ها خلیج فارس خبر مهم میراث طبیعی ایران

دیگر خبرها

  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • امید نورافکن: هر استوری می‌گذارم، به چیز های دیگر نسبت می‌دهند اما قصدی نداشتم / فیلم
  • لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه + ویدئو
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • زیباترین تصاویر از خلیج فارس | ببینید