Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با بررسی دقیق پرونده آب و فاضلاب روستایی در دادسرا در نهایت حکم قطعی برای این پرونده صادر شد. ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

قاضی ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: چندی پیش دستگیری چندین متهم به دلیل سوءاستفاده مالی در شرکت آب و فاضلاب روستایی از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به سمع و نظر مردم رسید که بعد از وصول گزارشاتی مبنی بر سوءجریانات مالی، مرحله تحقیقاتی این پرونده انجام شد و پس از بررسی دقیق پرونده در دادسرا حکم قطعی پرونده آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محاکمه متخلفان در چندین جلسه نیز اظهار کرد: پس از صدور قرار جلب دادرسی و کیفرخواست، متهمان در دادگاه کیفری دو اردبیل در چندین جلسه محاکمه شدند و در نهایت حکم صادر و در دادگاه تجدیدنظر قطعی شد.

تعامل اداره بازرسی اردبیل با تشکیلات قضائی گسترش می‌یابدیزد| 84 درصد آرای قضائی اردکان در دادگاه‌های تجدید نظر تأیید می‌شودسخنگوی قوه قضائیه:‌ 7 هزار میلیارد تومان از مفسدان اقتصادی دریافت و به خزانه بازگردانده شد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به محاکمه 28 متهم این پرونده نیز گفت: در راستای بررسی این پرونده کارمندان دولت و پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب روستایی تحت تعقیب قرار گرفته بودند که با اتهامات متعدد از قبیل دریافت رشوه، اختلاس، جعل در اسناد رسمی دولتی و تحصیل مال از طریق نامشروع در دادگاه محاکمه شدند.

عتباتی اظهار کرد: متاسفانه در بررسی این پرونده این موضوع محرز شد که یک جریان سوءمالی گسترده از طریق برخی مسئولان و مدیران مالی این شرکت با سوءاستفاده از جایگاهشان انجام یافته و اموال دولتی را به نفع خودشان استفاده کرده‌اند که این امر به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: در برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان مالی و مخلان اقتصادی و مالی هیچ کوتاهی و اغماضی در کار نیست و کسی که در این زمینه به موازین قانونی و اسلامی ارزش و اهمیتی قائل نباشد و از جایگاه و منصب خود سوءاستفاده کند بدون شک به اشد مجازات می‌رسد و جای هیچ عذر و بهانه‌ای وجود ندارد.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالکوبی منشوری تتلو در دادگاه دردسرساز شد

آفتاب‌‌نیوز :

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

متهم مقصودلو در پایان این جلسه دادگاه گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم.

خبرگزاری دولتی، اما در انتشار عکس‌های این جلسه، تتوی رو دست تتلو را سانسور کرد. گویا این خالکوبی حاوی کلمات رکیک بود. 

علاوه بر آن بسیاری از رسانه‌ها نیز مجبور شدند این تصویر را سانسور کنند.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • خالکوبی منشوری تتلو در دادگاه دردسرساز شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!