Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، درحالی‌که هنوز تردید‌هایی در خصوص مرگ سرکرده گروه تروریستی داعش وجود دارد، خبرگزاری دولتی «سعودی پرس» به نقل از یک مقام در وزارت امور خارجه عربستان سعودی نوشت این کشور از واشنگتن به دلیل انجام عملیاتی که منجر به کشته شدن ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش، شد تقدیر و تشکر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام از ادامه همکاری عربستان با آمریکا در این زمینه سخن گفته است. بنا به گفته او، ریاض همکاری خود را با متحدانش، از جمله آمریکا، در مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد.

روز گذشته منابع خبری آمریکا اعلام کردند که چندین بالگرد این کشور به همراه نیرو‌های ویژه آن منطقه باریشا در ادلب را مورد حمله قرار دادند که براثر آن ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، به هلاکت رسید.

با این حال، برخی از طرف‌ها درباره این ادعای مطرح شده از سوی آمریکا اظهار ترددید کردند و آن را تلاش رئیس‌جمهور این کشور برای بهره‌برداری تبلیغاتی پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ دانستند. از جمله روسیه که چنین چیزی را مورد تردید قرار داده و اعلام کرده است اطلاعات موثقی درباره اجرای چنین عملیاتی یا هلی برن نیرو در منطقه در دست ندارد. مسکو از واشنگتن خواسته است ادله و شواهد شفافی درباره کشته شدن بغدادی ارائه کند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه آمریکا عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

 محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟