Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@19:12:34 GMT

وضعیت در کرج عادی است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۶۲۰۲

وضعیت در کرج عادی است

معاون خدمات شهری شهردار کرج گفت: وضعیت در کرج عادی است و بارندگی‌ها سبب بروز مشکل خاصی نشده است.

محمدرضا زین العابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اینکه میزان بارندگی در سال جاری زیاد است، اظهار کرد: واحدهای خدمات‌رسان با تمام امکانات در سطح شهر حضور دارند و برای خدمات‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انجام لایروبی کانال‌ها و نهرهای کلانشهر کرج، عنوان کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در کرج نداریم و بارندگی شدید اخیر تنها در چند منطقه از شهر سبب جاری شدن روان‌آب شد پدیده‌ای که طبیعی است.

معاون خدمات شهری شهردار کرج با بیان اینکه بنا به دستورالعمل ابلاغی شهردار کلانشهر کرج، همه ماشین‌آلات حوزه خدمات شهری در شهر مستقر خواهد بود و در صورت بروز هرگونه مشکلی، وارد عمل می‌شود، خاطرنشان کرد: امید داریم با برنامه‌ریزی انجام شده روزهای بارانی آینده را به خوبی را پشت سر بگذاریم.

زین‌العابدینی با بیان اینکه ریختن زباله در کانال‌ها و جوی‌های آب هنگام بارندگی موجب گرفتگی کانال و جاری شدن سیلاب در معابر می‌شود، تاکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم که با خودداری از ریختن زباله و پسماند در جوی‌ها و کانال‌ها، کارکنان خدمات شهری شهرداری را یاری کنند.

کد خبر 394767

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کرج شهرداری کرج آبگرفتگی بارندگی شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، شاکری شمسی میزان بارش در این شهرستان را بیش از ۵۰ میلیمتر عنوان کرد و گفت: شدت بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل در این شهرستان بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت وارد کرد.

وی، افزود: جاری شدن سیلاب باعث آب بردگی جاده‌های دسترسی به منابع و تاسیسات، خسارت به خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شد.

مدیر امور آبفای شهرستان تفت ادامه داد: همچنین با ورود سیلاب به شبکه‌های فاضلاب و تصفیه خانه‌های تفت و اسلامیه باعث ایجاد حوادث و خسارات زیادی به این مجموعه‌ها شد. 

شاکری شمسی با اشاره به پایداری تامین و توزیع آب شرب در طول بارندگی‌های اخیر تصریح کرد: با همت پرسنل این امور در رفع سریع اتفاقات خللی در خدمت رسانی به مشترکین و شهروندان ایجاد نشده است.

دیگر خبرها

  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • وضعیت سد دز استان خوزستان عادی است
  • وضعیت سد دز عادی است
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • جاری شدن سیلاب در البرز