Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان فیلم «به کودکان شلیک نکنیم» گفت: به نظر من باید به کسانی که بر تولید آثاری همچون خانه پدری نظارت می کنند و یا فیلم توقیف شده را دوباره اکران می کنند شک کرد، زیرا به نظر من اینها به دنبال به التهاب کشیده شدن جامعه هستند. تاریخ انتشار: 17:37 - 06 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۲۶۸۵

انسیه شاه‌حسینی نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان پیرامون توقیف اکران فیلم سینمایی خانه پدری ساخته کیانوش عیاری گفت:به نظر من باید به کسانی که بر تولید آثاری همچون خانه پدری نظارت می کنند و یا فیلم توقیف شده را دوباره اکران می کنند شک کرد، زیرا به نظر من اینها به دنبال به التهاب کشیده شدن جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارگردان فیلم «به کودکان شلیک نکنیم» با مهم خواندن وظیفه مسئولین فرهنگی در قبال مسائلی همچون ساخت فیلم خانه پدری افزود: سازمان سینمایی کشور و از سویی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید سمت و سوی سینمای کشوری انقلابی را به درستی و به سمتی درست هدایت کنند. متاسفانه ما امروزه احساس می کنیم مسئولین ما هیچ مسئولیتی را بر خلاف نامشان روی دوش خود احساس نمی کنند.

شاه حسینی خاطرنشان کرد: من احساس می کنم که مسئولین فرهنگی و سینما در قبال اکران آثاری همچون خانه پدری لجاجت می کنند، زیرا بالاخره آنها هم به مسائل مذهبی معتقد هستند و حداقل در خانواده شان نیز هنجارهایی وجود دارد، وقتی چنین آثاری را اکران می کنند انسان شک می کند آنها با این اتفاقات به دنبال ماموریت های دیگری هستند که مهمتر از سینمای داخل کشور است. 

انتهی پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انسیه شاه حسینی خانه پدری فیلم سینمایی خانه پدری کیانوش عیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را دنبال می‌کند که همچون فصل گذشته یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است. سرخپوشان پایتخت بر خلاف استقلال رقیب اصلی خود در لیگ برتر توانسته‌اند به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند تا حالا همچون فصل گذشته برای کسب هر دو جام قهرمانی و در پی آن قهرمانی خودکار در سوپرجام مدعی باشند.

اوسمار ویه را سرمربی پرسپولیس که حالا حامیان خود را کسب کرده است دنبال تکرار سه گانه قهرمانی همچون فصل گذشته و دوران حضور یحیی گل محمدی در رأس کادرفنی این تیم است تا همچون او جایگاه خود را در بین هواداران مستحکم کند. از این رو به بازیکنان تیمش هشدار داده است بازی با آلومینیوم اراک در یک هشتم جام حذفی را جدی بگیرند و همچون بازی‌های لیگ برتر به فکر کسب قهرمانی باشند.

سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد از نفرات اصلی خود در بازی با آلومینیوم اراک استفاده کند تا شانس تیمش برای پیروزی مقابل نماینده اراک را افزایش داده و بدون توجه به بازی‌های فشرده در هفته‌های پایانی لیگ برتر و جدال با استقلال به کسب جام قهرمانی در رقابت‌های حذفی نگاه کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087979

دیگر خبرها

  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند