Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامیدر مراسم افتتاح فاز دوم مجتمع فولاد کویر دامغان گفت: دو عاملی که در داخل کشور باید به آن توجه داشت نوع گفتگو‌ها و و مسائل فرهنگی و اجتماعی است و این گفتگو‌ها در همه بخش‌ها باید به گونه‌ای باشد که به همبستگی مردم لطمه‌ای وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر لزوم توجه به مسائل اصلی و فرعی کشور افزود: در شرایط امروز کشور با خصم بیرونی هم مواجه هستیم و منشا آن هم معلوم است.

لاریجانی، سرو صدا‌های دشمن درباره جنگ افروزی را بیهوده و تباه خواند و افزود: هدف دشمن فلج کردن اقتصاد و فشار آوردن برای ناتوان شدن این بخش از کشور است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف طرف خارجی مشخص است که می‌خواهد بانک‌ها نتوانند درست سرمایه گذاری کنن

او با تاکید بر لزوم تشخیص مسائل اصلی و ملی کشور ابراز داشت: همه باید شرایط امروز کشور را درک کنند و به ویژه رسانه‌ها باید به این مساله توجه ویژه داشته باشند.

لاریجانی اظهار داشت: نیش زدن کار امروز نیست و خیر کشور در این است که همه اقشار جامعه مسائل حاشیه‌ای و فرعی را مطرح نکنند و به همبستگی ملی لطمه نزنند.

رئیس مجلس با بیان اینکه لطمه زدن به تولید و اقتصاد دشمن هدف دشمن است تصریح کرد: بانک‌ها باید به واحد‌هایی که مشکل سرمایه در گردش دارند کمک کنند و این وظیفه همه دستگاه‌ها و مسئولان است که در برابر مشکلات تولید استقامت و برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام / م

لطمه زدن به تولید و اقتصاد هدف دشمن است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است

حجت الاسلام و المسلمین «سیدعلی قاضی عسکر»، دهه کرامت را فرصت مناسبی برای ترویج سیره ائمه معصومین(ع) دانست و اظهار کرد: مردم طالب معارف و آموزه های دینی هستند، از همین رو اگر بتوانیم از نظر محتوایی پاسخگوی نیازهای روز جامعه و مردم باشیم، در مخاطبان تاثیرگذار خواهد بود.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) بیان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی که در جامعه با آن روبرو هستیم و برنامه های دشمن برای معرفی الگوهای غربی به دختران و بانوان، ایام دهه کرامت فرصتی مغتنم برای معرفی الگوهای برتر معرفی شده از سوی جهان اسلام است.

وی با اشاره به برنامه دشمن برای انحراف نسل جوان و تأثیر سوء بر جامعه بانوان، گفت: ضرورت دارد که همه دستگاه ها و مراکز فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، تلاش کنند، مبارزه با آسیب های اجتماعی باید به شکل صحیح و با اقناع صورت گیرد و برخوردهای تند نمی تواند اثربخش باشد.

 حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر همچنین بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مساجد، دستگاه ها و نهادها، چهره ها و شخصیت های فرهنگی و هنری برای تحقق شعار سال تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم، با تعامل و همکاری میان مجموعه ها و دستگاه ها می توان برای تحقق شعار سال با مشارکت مردمی تلاش کرد تا شاهد یک جهش اقتصادی در حوزه اقتصادی و صنایع باشیم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی