Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 راب مک‌ایر در صفحه توییتر خود با انتشار ویدیویی گفت: این افتخار را داشتم که اخیرا میزبان یک تیم از بلندمرتبه‌ترین متخصصان هسته‌ای بریتانیا در تهران باشم. این تیم در راستای مدرن‌سازی اراک پیشرفت خوبی کسب کرد. این همکاری بی‌نظیر یکی از مهم‌ترین مزایای برجام است.

وی افزود: چین و بریتانیا به همراه یکدیگر، برخی از بهترین متخصصان هسته‌ای دنیا از جمله پروفسور روبن گرایمز و نیز بهترین فناوری این حوزه را جمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر انگلیس در تهران تاکید کرد: ما از برنامه‌های ایران برای ساخت یک راکتور غیرنظامی پیشرفته که بتواند به واسطه آن مواد پزشکی و صنعتی را مورد تحقیق قرار دهد حمایت می‌کنیم. این پروزه نمونه‌ای از تلاش‌هایی است برای این‌که اطمینان حاصل شود برجام بعد از خروج برجام هنوز کار می‌کند.

مک ایر گفت: در ابتدا آمریکا به همراه چین رهبر این پروژه بود، در هر حال حاضر ما جایگزین شدیم تا پروژه ادامه داشته باشد. ما در سفر اخیر هیات بریتانیایی و چینی به تهران درباره این صحبت کردیم که چگونه می‌توان پروژه را هر چه سریع‌تر به اتمام رساند.

وی افزود: قطعا چالش‌های بسیاری وجود دارد، اما ما نسبت به اجرای تعهدات‌مان در برجام پایبند هستیم، حتی زمانی که از اتحادیه اروپا خارج شویم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: روابط ایران و انگلیس راکتور اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است، تصریح کرد: «جعبه جنگ» نباید دوباره باز شود.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

دیگر خبرها

  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته