Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فاصله 48 ساعت مانده تا بازی با ماشین‌سازی تبریز مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش هستند تا بتوانند کاپ قهرمانی در سوپرجام سال 98 را پیش از این بازی بالای سر ببرند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز پنج‌شنبه در حالی به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود که مسئولان این باشگاه مدت‌ها است خواستار این هستند تا بتوانند کاپ قهرمانی در سوپرجام را پیش از این بازی بالای سر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر هنوز سازمان لیگ پاسخ دقیقی در این باره به باشگاه پرسپولیس نداده است.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: باشگاه پرسپولیس مصرانه پیگیر این مساله است که پیش از آغاز بازی با ماشین‌سازی جام قهرمانی در سوپرجام سال 98 را بالای سر ببرد و در این رابطه آقای انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه مذاکرات و صحبت‌های خوبی با آقایان تاج و بهاروند انجام داده و موافقت آنها را بابت این موضوع کسب کرده است.

وی ادامه داد: آقایان تاج و بهاروند درخواست باشگاه پرسپولیس را منطقی می‌دانند و ما امیدوار هستیم که روز پنج‌شنبه در حضور هوادارانمان جام قهرمانی در سوپرجام سال 98 را بالای سر ببریم. پرسپولیس کار بزرگی انجام داد و در دو جام قهرمان شد و امیدوار هستیم مسئولان سازمان لیگ هم این مساله را انجام دهند تا این موضوع هم به پایان برسد./ فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان این موضوع که تیمش در دیدار با پرسپولیس وقت تلف کرده است، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان، بازیکن سپاهان پس از تساوی بدون گل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، اظهار کرد: من در زندگی یاد گرفتم شرافتمندانه زندگی کنم. اینکه بخشی از استادیوم از من دلخور بود، باید بدانند که همه آنها همیشه در قلب من هستند و من خاطرات زیادی با آنها دارم و همیشه احترامشان برای من واجب است.

او افزود: آنها را به خاطر تعصبشان نسبت به تیمشان درک می‌کنم. آنها آنقدر تیم‌شان را دوست دارند و عاشقانه آن را دنبال می‌کنند که شاید توقع دیگری از رامین رضاییان داشتند. به هر حال همه آنها برای من قابل احترام هستند و هرچه به من بگویند باز هم آنها را دوست دارم و در قلبم هستند.

رضاییان خاطرنشان کرد: بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای سپاهان بازی کردم.

وی در واکنش به این سوال که انتظار بازی بهتری از دو تیم سپاهان و پرسپولیس می‌رفت، گفت: فوتبال است. بازی بدی نبود و بازی قشنگی بود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که آیا بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند؟ خاطرنشان کرد: من مخالف این داستان هستم و چنین اتفاقی رقم نخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد