Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری نخستین تله فیلم شبکه خاوران که از ۲۰ مهر در استان خراسان جنوبی آغاز شد تا هفتم آبان ادامه دارد. 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم در بازدید از مراحل ساخت این پروژه گفت: تله فیلم «یاور» که از تولیدات این مرکز است، اواخر امسال از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

علیرضا آینه دار افزود: تا چند روز آینده ساخت دومین تله فیلم این مرکز در یکی از شهرستان‌های استان خراسان جنوبی کلید می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گروه متشکل از عوامل حرفه‌ای و با بهره‌گیری از هنرمندان بومی تمامی مراحل ساخت تله فیلم یاور را داخل استان انجام داده‌اند تا گامی اثرگذار در ارتقای سطح تولیدات هنری خراسان جنوبی برداشته شود.

در کنار معرفی شتر به عنوان یک ظرفیت عمده توسعه استان، فرهنگ، آداب و رسوم و موسیقی خراسان جنوبی در این تله فیلم معرفی می‌شود.

تحول و تغییر شخصی به نام یاور، موضوع این اثر هنری است.

خراسان جنوبی به دلیل شرایط کویری یکی از معدود استان‌های دارای قابلیت پرورش شتر به شمار می‌رود و با پیگیری مدیریت استان و امضای چند تفاهم نامه قرار است به هاب (مرکز منطقه‌ای) پرورش شتر تبدیل شود.

همچنین زعفران، زرشک و عناب از محصولات شاخص و منحصر به فرد خراسان جنوبی است که معرفی آنها در قالب‌های مختلف در دستور کار رسانه‌های استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی تلویزیون فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی، عزادار شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز مردم استان در شهر‌ها و روستا‌های مختلف دسته‌های عزاداری به پا کردند و در غم شهادت رئیس مذهب شیعه، امام جعفر صادق (ع) اشک ماتم ریختند و بر سر و سینه زدند.

                                                                                                 

دیگر خبرها

  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • خراسان جنوبی، عزادار شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی
  • بارش باران و وقوع سیل در خراسان جنوبی + تصاویر
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان