Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم محمد محمد دیلمی شامگاه دوشنبه در اجلاسیه چهارم مجاهدان در غربت به میزبانی دانشگاه دامغان با بیان اینکه مردم یمن در برابر دشمنان ایستاده اند و تنها از خود دفاع می کنند، تاکید کرد: شهدا ادامه دهنده راه انبیاء و اولیاء الله هستند و ادامه دهنده راهی محسوب می شوند که پیامبران از زمان حق علیه باطل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من از سرزمین یمن امده ام تا به شما درود بفرستم و به خاطر اهتمام ایران به مسائل اسلامی تقدیر کنم مردم یمن از پنج سال قبل تا کنون در نبردی قهرمانانه در برابر دشمنان ایستاده اند و پایداری می کنند.

سفیر یمن در ایران ابراز داشت: امروز پایداری در برابر تمام دشمنان صهیونیستی، اماراتی، سعودی، آمریکایی و... پنج سال است که ادامه دارد و برادران شما در این کشور به خوبی با باطل می جنگند.

دیلمی بیان کرد: در دنیا مجاهدان زیادی هستند که برابر دشمنان ایستاده اند اما آگاهی ندارند حال آنکه مردم یمن در سال های اخیر با آگاهی خوبی مجاهدت می کنند و با استناد به قرآن و رهبری عالیقدری که دارند در برابر دشمنان ایستاده اند و برای آزادی انسان ها جنگیده اند.

وی افزود: مردم یمن الگویی برای مبارزه به دشمنان ارائه کرده اند ما معتقد هستیم که اسلام دین مرحمت و مهربانی است و نه خشوع در برابر دشمنان لذا یمنی ها می کوشند تا الگوی واقعی از اسلام و مجاهدت را ارائه دهند الگویی که برای سایر ملت ها نیز قابل درک باشد.

کد خبر 4758069

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن آل سعود مقاومت اسلامی یمن ایران دامغان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر ایلام مرز مهران بارش باران گرگان سانحه تصادف قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد استانداری سمنان مشهد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رسول خواسته صبح سه شنبه در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل اظهار کرد: علامه شهید مطهری عمر پر برکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش صرف کرد.

وی یکی از عوامل بسیار مهم در سعادت انسان را معاشرت با عالمان و اساتید دانست و خاطرنشان کرد: روحیه انسان با ایمان و عالمان دینی در دیگران تاثیرگذار است و به‌طور قطع مصاحبت و همنشینی با عالمان سبب هدایت و سعادتمندی انسان می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با تبیین جایگاه علم و علم‌آموزی در اسلام بیان کرد: انسان باید با کسی همنشین شود که ملاقاتش او را به یاد خدا بیاندازد و رفتار و کردارش او را به آخرت تشویق کند.

حجت‌الاسلام خواسته تکریم بزرگان به‌ خصوص اساتید را از اسباب مهم توفیق خداوند دانست و افزود: سیره عملی بزرگان بر احترام و تکریم علما و دانشمندان بوده و نگه ‌داشتن حرمت و ارزش استاد رکن اصلی طلب علم و دانش است.

کد خبر 6098907

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است