Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:35:05 GMT

بازی موبایلی NBA Now عرضه شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۷۵۸۹

بازی موبایلی NBA Now عرضه شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های دنیا رشته ورزشی بسکتبال است که شبیه ساز این رشته ورزشی نیز از طرفداران زیادی برخوردار است. شبیه‌ساز این بازی چند سالی است برای کنسول‌های بازی و پلتفرم کامپیوتر ساخته و عرضه می‌شود، اما تاکنون نسخه با کیفیت و موبایلی شبیه ساز ورزش بسکتبال وجود نداشت و کاربران تلفن‌های همراه امکان تجربه این رشته ورزشی را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به تازگی شرکت GAMEVIL دست به عرضه بازی NBA Now زده است که می‌توان گفت این بازی بهترین و با کیفیت‌ترین شبیه ساز موبایلی رشته بسکتبال است و در آینده‌ای نزدیک به یکی از عناوین محبوب شبیه سازی تبدیل خواهد شد.

در این بازی گیمر در گام اول با ستارگان بسکتبال جهان تیم مورد علاقه خود را می‌سازد و سپس وارد لیگ NBA خواهد شد که هدف گیمر قهرمانی در لیگ است. قهرمانی در لیگ احتیاج به کسب تجربه بالا دارد و بنابراین گیمر‌هایی که برای بار اول وارد لیگ می‌شوند نباید انتظار قهرمانی داشته باشند. در انتهای هر فصل نیز آماری از برترین بازیکنان هر فصل منتشر خواهد شد که به برترین بازیکنان جوایزی در بازی اهدا خواهد شد.

این بازی به صورت پیشفرض به عمودی روی تلفن‌های همراه اجرا خواهد شد که این حالت مناسب افراد کم تجربه و دارای معلولیت خواهد بود. در این بازی بازیکنان برتر جهان حضور خواهند داشت و شرکت سازنده نیز سعی کرده است در آن طیف گسترده‌ای از لباس‌های بازیکنان را در اختیار گیمر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: وجود نقشه قدیمی و جدید در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی NBA Now از ۱۰ زبان زنده دنیا نظیر انگلیسی، کره ای، فرانسوی، اسپانیایی و چند زبان دیگر پشتیبانی می‌کند. این عنوان در حال حاضر در فروشگاه‌های App Store و Google Play Store در دسترس است و کاربران می‌توانند لیست تلفن‌های همراه سازگار با این بازی را در این فروشگاه‌ها مشاهده کرده و عنوان مذکور را دانلود کنند.

انتهای پیام/

شبیه ساز جدید رشته بسکتبال وارد فروشگاه‌های موبایلی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم