Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در پیامی به مناسبت برگزاری اجلاسیه مجاهدان در غربت در دامغان آورده است: کسی که حسینی باشد زیر بار ظلم نمی‌رود؛ شیعیان جز برپایی ماتم و عزاداری، رسالت مبارزه با استکبار را هم بر دوش دارند.

او ضمن گرامیداشت چهارمین اجلاسیه مجاهدان در غربت گفت: از ذات اقدس الهی می‌خواهیم تا به هدف والای شما که همان تعظیم ولایت و امامت امام رضا (ع) در سایه گرامیداشت مجاهدان در راه خداست، ارج و قرب بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع عالی‌قدر جهان اسلام با بیان اینکه شهدای ما عموماً و مجاهدان در غربت خصوصاً، ندایی را پاسخ می‌دهند که وظیفه ما را مشخص می‌سازد، تصریح کرد: ما از یک سمت باید ماتم را اقامه کنیم و از سمت دیگر سلاح از دوش بر زمین نگذاریم تا ریشه ظلم و استکبار را به زانو درآوریم و این مهم برنامه دینی ماست.

جوادی‌آملی بیان کرد: کسی که حسینی فکر می‌کند، نه معامله قرن، نه آمریکا و نه صهیونیسم را تحمل نمی‌کند؛ همان‌طور که امام حسین (ع) فرمود من و امثال من به یزید و امثال آن بیعت نمی‌کنیم و این یعنی تا قیام قیامت شیعیان نباید زیر بار ظلم بروند.

با ستم و ظلم مقابله کنید

شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین نیز در پیامی به چهارمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت تصریح کرد: به برادران و خواهران ایمانی‌ام در این اجلاسیه درود می‌فرستم. دوست داشتم فضای ایمانی شما را استشمام کنم و در این مراسم کریم شرکت کنم.

او تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید که هجرت کنید و با ستم و ظلم مقابله کنید؛ مستضعف برای حفاظت از دینش می‌تواند هجرت کند و انسان نباید از دینش دوری کند.

انتهای پیام / م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرآنلاین ناصر کنعانی نوشت:

تبریک به معلمان خوب ایرانِ عزیز که درس عشق، مهرورزی و زمزمه‌های محبت آنان همواره در گوش و جان ما و فرزندان این سرزمین است.

روز معلم مبارک

یاد فرزند عزیز و پاره تن امام(ره)، معلم شهید استاد مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901667

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم