Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:13:47 GMT

بازگشت حسینی در بازی حساس برابر باشاک‌شهیر

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۷۷۸۸

ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور از ابتدا در دیدار با باشاک‌شهیر به میدان می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته نهم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم فاتح‌تریم استانبول مهمان تیم رده ششمی باشاک‌شهیر خواهد بود.

 

سید مجید حسینی که بعد از حضور ثابت در هشت بازی لیگ اروپا و سوپر لیگ ترکیه، چهار شب قبل از ترکیب تیمش در دیدار برابر کراسنودار روسیه کنار رفت و تا پایان نیمکت‌نشین بود، در مسابقه امشب جمع نفرات اصلی ترابزون اسپور بازگشته و برابر باشاک‌شهیر به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یاران حسینی که در دیدار گذشته خود در لیگ اروپا برابر کراسنودار شکست خوردند، در هشت مسابقه این فصل سوپر لیگ ترکیه ۴ پیروزی، ۳ تساوی و یک شکست داشتند و با ۱۵ امتیاز در جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار گرفتند.

 

ترکیه ترابزون سید مجید حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه ترابزون سید مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سی و سوم سوپر لیگ یونان، آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی را برای ششمین بازی پیاپی در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت 21 چهارشنبه شب در استادیوم اوپاپ آرنا مقابل پاناتینایکوس رده دومی قرار گرفت.

یاران حاج‌صفی که طی سه هفته گذشته روند خوبی طی کرده و با کسب یک مساوی و دو پیروزی متوالی به صدر جدول سوپر لیگ یونان رسیده بودند، سعی داشتند در دیدار خانگی مقابل پاناتینایکوس، اختلاف یک امتیازی با این تیم را بیشتر کنند که موفق به انجام این کار شدند و برد پُر گل به دست آوردند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در بازی حساس و سرنوشت‌ساز در راه رسیدن به قهرمانی توانست به پیروزی ارزشمند سه بر صفر مقابل پاناتینایکوس دست پیدا کند تا 75 امتیازی شود و صدرنشین جدول سوپر لیگ یونان بماند.

یاران حاج‌صفی در حالی اختلاف خود با پاناتینایکوس رده دومی را به 4 امتیاز افزایش دادند که سه مسابقه دیگر تا پایان فصل جاری سوپر لیگ یونان دارند و این برد موجب شد شانس بیشتری نسبت به همیشه برای قهرمانی داشته باشند.

احسان حاج‌صفی، مدافع ایرانی آ. ا. ک آتن حضور 90 دقیقه‌ای در دیدار مقابل پاناتینایکوس داشت و جزو بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی