Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نامه «عبدالمهدی نصیرزاده» به مدیران و سرپرستان باشگاه‌ها آمده است: بنابر اعلام اتحادیه جهانی کشتی حضور کشتی گیران خارجی در لیگ برتر منوط به اخذ رضایت نامه از اتحادیه جهانی است. لذا خواهشمند است با قید فوریت نسبت به اخذ مجوز برای کشتی گیران خارجی جهت حضور در لیگ کشتی اقدام کنید.

در ادامه این نامه تاکید شده است: بدیهی است در صورت عدم ارائه رضایت نامه کشتی گیران خارجی آن باشگاه از سوی اتحادیه جهانی کشتی، سازمان لیگ اجازه حضور کشتی گیران مذکور در مسابقات را صادر نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمنا روابط بین الملل فدراسیون آمادگی هرگونه کمک و همراهی در اخذ مجوز اتحادیه جهانی کشتی را دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، مراسم تقدر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس امروز چهارشنبه برگزار شد. در این مراسم از محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، امیرعلی آذرپیرا و یونس امامی کشتی‌گیران استان تهران حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط احمد وحیدی وزیر کشور و علیرضا فخاری استاندار تهران تقدیر بعمل آمد.

وزیر کشور در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از تلاش هیات کشتی استان تهران، برای نمایندگان کشتی کشور به خصوص کشتی‌گیران استان تهران در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی موفقیت کرد. در این مراسم دکتر علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان و قاسم علی عسگری رئیس هیات کشتی استان تهران نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094005 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دریافت بیمه مسافرتی چه ضرورتی دارد؟
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است