Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار طارم در جلسه شورای پشتیبانی واحد سواد آموزی شهرستان اظهار داشت: حتی یک نفر هم نباید از نعمت کسب سواد بازماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جلسه شورای پشتیبانی واحد سواد آموزی شهرستان با ریاست ستار صفری فرماندار طارم و با حضور امام جمعه شهرستان و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه  فرماندار طارم  به ضرورت مشارکت دستگاه ها و همکاری کلیه دست اندرکاران در اجرای برنامه های سواد آموزی تاکید نموده و افزود: با مشارکت و همکاری سایر نهادها در شهرستان ، افراد بی سواد شناسایی و به آموزش و پرورش معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن با بیان این مطلب که حتی یک نفر هم نباید از نعمت کسب سواد بازماند، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید برای تحت پوشش قرار دادن افراد بازمانده از سوادآموزی، برنامه ریزی و فعالیت های ویژه ای در نظر گرفته شود.

در ادامه این جلسه عمارلو کارشناس مسئول سوادآموزی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نهضت سوادآموزی شهرستان در سال 97 گفت: در سال 97 تعداد 378 نفر جذب کلاسهای سوادآموزی شدند که از این تعداد 320 نفر کارنامه قبولی دریافت کردند.

 

بیشتر بخوانید: اولین معاون زن استاندار زنجان منصوب شد از استقرار صنایع نوین در زنجان حمایت می‌کنیم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا زنجان سواد فرماندار طارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان

دریافت 46 MB کد خبر 6087918

دیگر خبرها

  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود