Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@12:31:14 GMT

اسناد معتبری از نابودی سرکرده داعش در دست نیست

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۸۳۱۰

به گزارش اسپوتنیک، گروه نظارتی سازمان ملل متحد بر گروهک های تروریستی داعش و القاعده امروز دوشنبه اعلام کرد که خبرهای مربوط به نابودی ابوبکر البغدادی سرکرده داعش را تایید نمی کند.

ادموند والتر فیتون براون مسئول گروه نظارتی سازمان ملل متحد بر گروهک های تروریستی داعش و القاعده در این خصوص اعلام کرد: نه ، من تاییدی در این زمینه نمی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. همه آن چیزی که ما داریم، بیانیه منتشر شده آمریکایی هاست.

وی در ادامه اضافه کرد: آنها اعلام کردند که این اطلاعات را کنترل کرده اند... بنابراین من معتقدم که باید به این موضوع با جدیت نگاه کرد.

مقامات آمریکایی به ویژه مایک پمپئو وزیر خارجه و دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور روز گذشته با اعلام خبر هلاکت البغدادی به تشریح جزئیاتی از این عملیات پرداختند. پمپئو این واقعه را رویدادی بسیار بزرگ برای آمریکا عنوان کرد.

ترامپ نیز روز گذشته با برگزاری یک کنفرانس خبری سعی کرد این عملیات را یک دستاورد بسیار بزرگ برای دولت خود عنوان کند و در واقع از آن به عنوان برگ برنده خود برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بهره ببرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم

تیپ ۵۷ حشدالشعبی در صحرای استان الانبار عراق با گروه تروریستی داعش درگیر شد. ویدئویی از این عملیات را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ