Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی در نامه‌ای به باشگاه‌ها شرط استفاده از کشتی‌گیران خارجی در ادامه لیگ برتر کشتی را داشتن رضایت نامه از اتحادیه جهانی کشتی عنوان کرد.

در نامه عبدالمهدی نصیرزاده به مدیران و سرپرستان باشگاه‌ها آمده است:

مدیر محترم باشگاه...
سرپرست محترم تیم...

با سلام و تحیت.
ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام رضا (ع) و تشکر و قدردانی از حمایت‌های بی دریغ جنابعالی از ورزش اول کشور، احتراما به استحضار می‌رساند بنابر اعلام اتحادیه جهانی کشتی حضور کشتی گیران خارجی در لیگ برتر منوط به اخذ رضایت نامه از اتحادیه جهانی می‌باشد؛ لذا خواهشمند است با قید فوریت نسبت به اخذ مجوز برای کشتی گیران خارجی جهت حضور در لیگ کشتی اقدام فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است در صورت عدم ارائه رضایت نامه کشتی گیران خارجی آن باشگاه از سوی اتحادیه جهانی کشتی، سازمان لیگ اجازه حضور کشتی گیران مذکور در مسابقات را صادر نخواهد کرد.

ضمنا روابط بین الملل فدراسیون آمادگی هرگونه کمک و همراهی در اخذ مجوز اتحادیه جهانی کشتی را دارد.

منبع: فارس برچسب ها: رویداد24 ، کشتی‌گیران خارجی ، حضور کشتی گیران خارجی در لیگ برتر ، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی ، عبدالمهدی نصیرزاده ، اخذ مجوز اتحادیه جهانی کشتی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کشتی گیران خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد

رئیس حزب حاکم «رویای گرجستان» در واکنش به قطعنامه مصوب پارلمان اروپا علیه گرجستان بیان کرد: قطعنامه پارلمان اروپا غیرقابل‌قبول، ناعادلانه و توهین‌آمیز است و همچنین حاوی ترفندی است که اشاره به امکان تجدیدنظر در رژیم بدون ویزا دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «ایراکلی گاریباشویلی» رئیس حزب حاکم «رویای گرجستان» در واکنش به قطعنامه مصوب پارلمان اروپا در خصوص پیش‌نویس قانون «شفافیت نفوذ خارجی» بیان کرد: قطعنامه پارلمان اروپا غیرقابل‌قبول، ناعادلانه و توهین‌آمیز است و همچنین حاوی ترفندی است که اشاره به امکان تجدیدنظر در رژیم بدون ویزا دارد.

وی با بیان اینکه مردم گرجستان به خوبی هدف از تصویب این قطعنامه را درک می‌کنند، گفت: می‌خواهم به مردم بگویم که «حزب خلق اروپا» دقیقاً با لابی‌گری «جنبش ملی» متحد اصلی خود در اروپا این قطعنامه شرم‌آور و ناعادلانه را اجرا کرد.

گفتنی است، حزب حاکم رویای گرجستان روز 3 آوریل پیش‌نویس قانونی را به مجلس این کشور ارائه کرده که قانون «شفافیت نفوذ خارجی» نام دارد.

طبق این قانون، سازمان‌های غیردولتی و رسانه‌های گرجستان که بیش از 20 درصد بودجه خود را از منابع خارجی تأمین می‌کنند، باید خود را به‌ عنوان نماینده خارجی یا «عامل تحت نفوذ خارجی» ثبت و معرفی کنند.

اتحادیه اروپا خواستار عدم تصویب این لایحه شده و اعلام کرد که لایحه نفوذ خارجی با اصلاحات دموکراتیکی که به منظور پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا لازم است، تضاد دارد.

شارل میشل رئیس شورای اروپا در شبکه اجتماعی ایکس هشدار داد که این لایحه گرجستان را از اتحادیه اروپا دورتر می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • مجوزهای الکترونیک به نفع فعالان اقتصادی واقعی است