Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیدهای ایران در کشتی آزاد قهرمانی جهان به روی تشک خواهند رفت.

طرفداری- پس از درخشش نمایندگان ایران در پنج وزن اول کشتی امیدهای جهان، حالا نمایندگان پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند.

به گزارش فارس، در رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در مجارستان نتایج قرعه کشی نمایندگان ایران در پنج وزن دوم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند. محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف تاکر از آمریکا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران ارمنستان و مغولستان مبارزه خواهد کرد.
در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با یسنگالی از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده دیدار نمایندگان قرقیزستان و مغولستان می رود. در این وزن ۲۴ نفر حضور دارند.
در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۶ کشتی گیر حضور دارند، کامران قاسم پور در دور نخست با مخیتاریان از ارمنستان سرشاخ می شود و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران قرقیزستان و لهستان می رود.
در وزن ۹۲ کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نیکال از آمریکا کشتی می گیرد و در صورت پیروزی مقابل این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان نمایندگان ژاپن و مولداوی می رود. در این وزن ۲۴ نفر شرکت کرده اند.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۱ نفر حضور دارند امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف جبرائیلوف از مولداوی می رود و درصورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده نمایندگان ژاپن و قزاقستان پیکار می کند.
;ajمسابقات اوزان فوق از ساعت ۱۳ فردا ( سه شنبه ) برگزار می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در روز پایانی مسابقات بین المللی اسکواش قطر جونیور، نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال با ارزش نقره و برنز شدند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به نشان نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب نشان برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب نشان برنز شد.   باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور