Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرجینیو دست تصمیم نهایی خود را گرفت و قصد دارد برای تیم ملی آمریکا به میدان برود.

طرفداری - سرجینیو دست مدافع کناری باشگاه آژاکس که دارای پدری سورینامی-آمریکایی و مادری هلندی است، تجربه بازی برای آمریکا در جام های جهانی زیر 17 سال و زیر 20 سال را در کارنامه دارد.

به گزارش Guardian، طی هفته های اخیر رونالد کومان سرمربی هلند و گرگ برهالتر سرمربی آمریکا در خصوص آینده سرجینیو دست صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ماه گذشته برای دیدارهای دوستانه آمریکا مقابل اروگوئه و مکزیک به تیم ملی دعوت شد و حتی به میدان رفت، اما با توجه به بازی نکردن در مسابقات رسمی و با توجه به قوانین فیفا، می توانست برای تیم ملی هلند به میدان برود.

دست روز دوشنبه سرانجام تصمیم نهایی خود را گرفت و گفت:

البته زمانیکه تیم ملی بزرگسالان هلند به حضور من در ترکیب خود علاقه نشان می دهد، تصمیم گیری را دشوار می سازد، اما احساس بسیار خوبی همراه با آمریکا در سال های اخیر داشته ام و به برنامه ها و پتانسیل تیم ملی آمریکا باور دارم.

دست که محصول آکادمی آژاکس است، از ابتدای فصل جاری به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم اصلی آژاکس به میدان می رود. او روز دوشنبه و پس از تمرینات تیمش، این تصمیم را با هم تیمی هایش در آژاکس به اشتراک گذاشت. او همچنین با رونالد کومان در این خصوص به صورت تلفنی صحبت کرد. دست در این خصوص به Ajax TV گفت:

البته که او از شنیدن تصمیمم ناامید شد، اما به انتخابم احترام گذاشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • اوکراین تانک‌های آبرامرز آمریکا را از میدان جنگ خارج می‌کند
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی