Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فرماندهی کل نیرو‌های مسلح عراق اعلام کرد که دستور بازداشت عناصر مسلح و نفوذی در اعتراضات اخیر صادر شده است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المسله، «عبدالکریم خلف» سخنگوی فرماندهی کل نیرو‌های مسلح عراق امروز اظهار داشت: ادامه اعتراضات مسالمت آمیز مردمی مادامی که به دور از خشونت است ایرادی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مطالبات معترضین را تایید می‌کنیم، اما نمی‌توانیم برخی رفتار‌ها را بپذیریم.

وی با بیان این مطلب افزود: تجمع تظاهرات کنندگان در مکان‌هایی که مجوز برای آن صادر نشده است جایز نیست.

خلف خاطرنشان کرد که نیرو‌های امنیتی عراق تمامی اسناد و مدارک مربوط به حضور عناصر مسلح در میان معترضین را در اختیار دارد و دستور بازداشت آن‌ها صادر شده است.

سخنگوی فرماندهی کل نیرو‌های مسلح عراق گفت: نیرو‌های مبارزه با تروریسم مامور حفاظت از تاسیسات و نهاد‌های حیاتی و سیاسی هستند و هیچ نقشی در پایان دادن به ناآرامی‌ها ندارند.

گفتنی است اعتراضات شهروندان عراقی نسبت به اوضاع معیشتی از ظهر روز جمعه از سرگرفته شده است و برخی جریان‌های وابسته به خارج سعی دارند از این اعتراضات سوءاستفاده کنند و اوضاع عراق را متشنج کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عراق تظاهرات فرماندهی نیروهای مسلح عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر ماهشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی اظهار کرد: پس از دریافت گزارش اولیه سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر اتهام تخلفات مالی یکی از اعضای شورای شهر، دستور قضایی برای پیگیری موضوع صادر و پس از رصد اطلاعاتی و جمع‌آوری ادله لازم، متهم بازداشت و روانه زندان شد.

وی با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد اداری، گفت: این دادستانی در عمل به سیاست‌های قوه قضاییه در مبارزه با فساد اداری و مالی مصمم است.

محمدی افزود: هفته گذشته نیز یکی از کارکنان شهرداری بازداشت و قرار تامین متناسب برای وی صادر شد.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از ۳ رزمایش نیرو‌های ترکیه در ماه جاری
  • جزئیاتی از ۳ رزمایش نیروهای مسلح ترکیه در ماه جاری
  • ترکیه 3 رزمایش بزرگ نظامی برگزار می کند
  • عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم‌صهیونیستی بی‌سابقه بوده است
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر
  • عضو شورای ‌این شهر بازداشت شد
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات