Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته مشارکت های مردمي، اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان ایلام در پیامی از تلاش هاي مجدانه و خاصانه اقشار مختلف مردم خونگرم و مسئولان دلسوز و متعهد این استان در میزبانی باشکوه از زوار اباعبدالله الحسین(ع) قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در پیام «سید محمد علوی فر» آمده است: اربعین حماسه عظیم و جهانی و کنگره ايي فراتر از مرزهای جغرافیایی بوده و اين حماسه عظيم امروز  به نماد وحدت بین مسلمانان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این پیام آمده است:  خداوند متعال را شاكر و سپاسگزاريم که افتخار حضور در دیار ایلام، پایتخت خادمین سیدالشهدا علیه السلام را نصیبمان کرده است،ایلام سرزمین مجاهدت‌های ماندگار و مهد بزرگ مردان و شیر زنانی است که به خدمت به اهل بیت(ع) و مهمان نوازی از زوار عتبات عالیات شهره است.

 

در متن پیام علوی فر آمده است: در اربعین امسال بازهم صحنه های نابی از مهمان‌نوازی مردمان بزرگ اين ديار ثبت شد، صحنه‌هایی که مایه مباهات و افتخار همه ماست در سایه لطف خداوند بزرگ متعال و با افتخار و سربلندی و در سایه امنیت و خدمت مثال‌زدني، بار ديگر خاك پاك ايلام خوشنام قدمگاه خيل میلیونی دلدادگان حسینی بود.

 

در ادامه این پیام ابراز شده است: اینجانب خالصانه و خاضعانه از بزرگی شما مردم خونگرم استان در شهرها و بخش‌های مختلف به ویژه حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مهندس سليماني دشتکی استاندار ایلام و رئیس ستاد اربعین، معاونین استاندار و روسای کمیته‌ها و اعضای ستاد اربعین، جامعه رسانه‌ای، فرهنگي و هنري استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و نیروهای خدوم و گمنام امنیتی ،ائمه جمعه محترم و روحانيت جليل القدر و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات و نهادهای دولتی و انقلابی و همه اقشار مختلف به پاس مجاهد های و تلاش‌های شبانه‌روزی و فراهم نمودن شرایط مناسب براي میزبانی از خيل ميليوني زوار  اباعبدالله الحسین(ع)سپاسگزاري مي نمايم، انشاالله که در سایه الطاف الهی و برکات و عنايات حضرت اباعبدالله الحسين (ع) سربلند و كامياب باشيد.

 

سید محمد علوی فر- رئیس کمیته مشارکت های مردمی ،اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه ماه صفر رحلت پیامبر اسلام قرائت زیارت ازبعید خطبه نماز جمعه اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد علوی فر کمیته مشارکت های مردمی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد

سردار سید مجید میراحمدی دبیر ستاد اربعین در جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تجارت مرزی در ایام اربعین یک دقیقه هم نباید قطع شود. 

وی اظهار کرد: در خصوص اتباع هیچ تصمیمی در غیر از تصمیم ستاد اربعین حسینی نباید گرفته شود. 

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور بیان کرد: هرگونه صدور ویزا، برگ خادم و دفترچه خادم برای اتباع باید خارج از استان خوزستان صورت گیرد. 

میراحمدی اضافه کرد: باید زیر ساختی آماده شود تا اتباع بتوانند در شهر خود گذرنامه دریافت کنند. 

وی با بیان اینکه باید درباره اتباع خارجی تصمیم‌گیری شود، گفت: اتباع پاکستانی باید حتما از اتوبوس‌هایی که وارد کشور می‌شوند به مرز‌ها مراجعه کنند و مسیر‌ها تردد همان مسیر‌های سال گذشته است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: مسیر افعانستانی‌ها برای مراسم اربعین همان مسیر سال قبل است. 

وی اظهار کرد: دو الی سه مدل را فراجا پیش‌بینی کرده و همه چیز باید در استان‌ها باشد و هر اقدامی باید خارج از استان خوزستان انجام شود. 

میراحمدی بیان کرد: سه جاده مربوط به چذابه بخش اعظمش انجام شده و گره‌هایی ارتباطی وجود دارد که باید بر روی آن سرمایه‌گذاری شود. 

سردار شرفی جانشین فرمانده فراجا در این جلسه گفت: دوست نداریم در مرز ویزا بدهیم و اگر در استان مبدا صورت بگیرد بر مبنای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: همزمان با سیل جمعیت زائران عبور کامیون‌ها مشکل‌ساز است البته نباید تجارت نباید تعطیل شود. 

محمودی معاون اجرایی ارتش هم در این جلسه گفت: ارتش در مرز‌های شش گانه در خدمت مردم است. چند کارخانه یخ را می‌خواهیم توسعه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است