Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@08:14:48 GMT

عاملان فاجعه ۵ قتل خونین گیلان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۸۸۹۱

عاملان فاجعه ۵ قتل خونین گیلان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه پسر این خانواده به قتل اعتراف کرده است گفت: تنها بازمانده خانواده کوچصفهانی به قتل رسیده، امشب به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد. ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ رحیم شعبانی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اعتراف به قتل پسر خانواده کوچصفهانی کشته شده اظهار داشت: تنها بازمانده خانواده کوچصفهانی که دیروز به قتل رسیدند، به ارتکاب این جنایت هولناک و کشتن اعضای خانواده خود اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه این فرد ابتدا از اعتراف کردن طفره می‌رفت گفت: این پسر جوان که در ابتدا قاتل بودن خود را در بازجویی‌ها انکار می‌کرد سرانجام در ساعت 7 امشب به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد.

وی با اشاره به همدستی دوست این جوان قاتل تصریح کرد: این جوان 22 ساله که هم‌اکنون تنها بازمانده خانواده به قتل رسیده نیز است، این جنایت را به کمک یکی از دوستان خود انجام داد.

تازه‌ترین جزئیات قتل فجیع 5 نفر در گیلان/ بازجویی از مظنونان آغاز شد5 نفر به طرز فجیع در گیلان به قتل رسیدندنزاع ملکی عموزاده‌ها منجر به قتل 2 نفر در رامشیر شد

شعبانی از دستگیری به‌موقع و سریع همدست قاتل توسط پلیس خبر داد و ابراز داشت: همدست قاتل جوانی 20 ساله است که با اقدام سریع پلیس در ساعت 8:30 دقیقه امشب در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

به گزارش تسنیم، 2 بامداد امروز 4 تن از اعضای یک خانواده کوچصفهانی به‌همراه دوست دختر این خانواده با ضربات چاقو و به شکل فجیعی به قتل رسیدند.

انتهای پیام/

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد