Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@17:11:47 GMT

رکورد شکنی باشگاه اینتر در کسب درآمد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۹۰۳۸

رکورد شکنی باشگاه اینتر در کسب درآمد

به گزارش وانانیوز،  باشگاه اینتر گزارش مالی‌اش در فصل ۱۹-۲۰۱۸ را منتشر کرد که این گزارش نشان می‌دهد نراتزوری رکورد جدیدی برای کسب درآمد به ثبت رسانده، اما هیچ سودی هم عایدش نشده است.

درآمد باشگاه اینتر نسبت به فصل گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته و به ۴۱۷ میلیون یورو رسیده است. این رقم دو برابر چیزی است که باشگاه در بدو انتقال مالکیتش به گروه چینی سونیگ به ثبت رسانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش ۹ درصدی درآمد‌های حاصل از عقد قرارداد با حامیان مالی و رسیدن آن به ۱۳۸ میلیون یورو و نیز افزایش عواید حاصل از محل بلیت فروشی دلایل اصلی بالا رفتن درآمد‌های باشگاه در فصل گذشته بوده است.

در فصل گذشته به طور متوسط ۶۱ هزار نفر در بازی‌های خانگی اینتر به ورزشگاه رفتند که یک رکورد برای نراتزوری محسوب می‌شود، بهترین میانگین در ایتالیا و پنجمین آمار برتر در فوتبال اروپا بود. با این حال، افزایش ضرر‌های مالی باشگاه و رسیدن آن به ۴۸.۸ میلیون یورو که بیشتر حاصل سرمایه‌گذاری‌های غلط در بخش نقل و انتقالات بود سبب شده که باشگاه از افزایش درآمدهایش سود چندانی نبرده باشد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا سری A اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیائومی نیامده رکورد زد!

شیائومی بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.

لی طی رویدادی در اولین روز رسانه‌ای نمایشگاه خودرو پکن گفت که هدف تحویل رکوردی را برای ارائه خودروهای الکتریکی  به ثبت می‌رساند.

لی در یک کنفرانس اظهار کرد که که شیائومی بیش از ۱۰۰ هزار تحویل برای SU۷ در سال ۲۰۲۴ را هدف قرار داده است و قصد دارد تجارت خودروسازی خود را برای سه سال آینده ۱۰۰ در صد بر بازار چین متمرکز کند.

بر اساس گزارش رویترز، اولین SU۷ به جنگ قیمت خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی جهان دامن می‌زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • درآمدهای نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی