Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، با استناد به مصاحبه‌ها و نظرات کارشناسان داوری فوتبال  علی صفایی در بازی سپاهان و سایپا در هفته هشتم لیگ برتر یک پنالتی مسلم را به سود سپاهان اعلام نکرد.  این مساله باعث اعتراض شدید باشگاه سپاهان به نحوه قضاوت این داور شد. با این حال صفایی در هفته نهم لیگ برتر بازی دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی تبریز را روز پنجشنبه قضاوت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر سیدرضا رضوی داور بازی استقلال و پارس جنوبی که به عقیده برخی کارشناسان حداقل یک پنالتی به سود پارس جنوبی اعلام نکرد نیز همچنان در هفته نهم لیگ برتر در میدان حضور خواهد داشت و بازی سایپا و شهر خودرو مشهد را به عنوان کمک داور اضافه ( پشت دروازه) حضور خواهد داشت.

برخی ازکارشناسان داوری از جمله سیدرضا غیاثی رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال به این نحوه چیدمان داوری ها در لیگ برتر معترض هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک

داور برجسته کشتی ایران برای قضاوت در آخرین مرحله انتخابی این رشته برای المپیک که در ترکیه برگزار خواهد شد، دعوت شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی زاده داور المپیکی کشتی ایران و رییس کمیته داوران استان تهران را برای حضور و قضاوت در مسابقات کسب سهمیه نهایی پاریس ۲۰۲۴ (در کشور ترکیه) انتخاب و دعوت کرد.

این رقابت‌های حساس، آخرین شانس کشتی‌گیران باقی‌مانده برای کسب جواز شرکت در بازی های المپیک تابستانی پاریس خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ