Web Analytics Made Easy - Statcounter

استام فقط 6 ماه در روتردام دوام آورد.

طرفداری- یاپ استام در ابتدای تابستان 2019 به عنوان جانشین جیووانی فن برونکهورست، سرمربی فاینورد شد اما دوران حضور او در این باشگاه شهر روتردام چندان موفقیت آمیز نبود.

فاینورد در پایان هفته یازدهم لیگ هلند در رتبه دوازدهم قرار دارد و این هفته در زمین آژاکس با نتیجه 4-0 مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در لیگ اروپا نیز پایین تر از یانگ بویز، رنجرز و پورتو در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفته است. نتایج ضعیف فاینورد با یاپ استام در نهایت منجر به جدایی او از این تیم شد. با تایید باشگاه فاینورد؛ استام ساعاتی پیش از سمت سرمربیگری فاینورد استعفا کرده است. او سابقه هدایت زوله و ردینگ را نیز در کارنامه دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!

به گزارش "ورزش سه"، اکثر رسانه‌های معتبر فوتبال اروپا، تأیید کرده‌اند که آرنه اسلوت جانشین یورگن کلوپ در لیورپول خواهد شد. با جدایی سرمربی آلمانی در پایان فصل، لیورپول به سراغ گزینه‌ای غیرمنتظره رفته و قرار است اسلوت، سرمربی کنونی فاینورد را به آنفیلد ببرد.

این مربی هلندی در فاینورد نتایج خوبی کسب کرده و در روزهای اخیر پیشنهادها از لیورپول را انکار نکرده و بارها در مورد علاقه قرمزها و احتمال مربی‌گری‌اش در این تیم صحبت کرده است.

او امشب بعد از خداحافظی از هواداران فاینورد، در نشست خبری پس از بازی هم به لیورپول اشاره کرد. این مربی ۴۵ ساله ابتدا در مورد تصمیمش برای ترک فاینورد گفت: «من عاشق فاینورد هستم، این را در سه سال گذشته بارها گفته‌ام و ثابت کرده‌ام اما بعضی فرصت‌ها فقط یک بار از راه می‌رسند. من تصمیم خودم را گرفته‌ام و بزودی به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد. در سال گذشته هم پیشنهادهای خوبی داشتم و تصمیم گرفتم اینجا بمانم اما امسال احتمالا فرق می‌کند.»

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اینکه بازی امروز لیورپول برابر تاتنهام را دیده یا خیر، گفت: «بله من دقایقی از آن را تماشا کردم. گل اول خیلی خوب بود اما بعد از آن به دلیل بازی خودمان مجبور شدم تلویزیون را خاموش کنم. هر وقت موضوع به‌طور ۱۰۰ درصد تأیید شود، نه‌تنها این بازی را می‌بینم بلکه بازی‌های دیگر را هم خواهم دید.»

او در ادامه در واکنش به سوالی در مورد اولین خواسته‌اش در صورت سرمربی‌گری لیورپول پاسخ داد: «اگر قرار باشد سرمربی لیورپول شوم، دوست دارم مغز یورگن کلوپ را بردارم و آن را برای خودم داشته باشم.»

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم