Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@08:20:17 GMT

تشابه جالب آرسنال با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۹۳۳۱

به گزارش خبرآنلاین؛ حدود یک سال و نیم قبل بود که آرسن ونگر، سرمربی شهیر فرانسوی بعد از دو دهه فعالیت روی نیمکت آرسنال از این تیم جدا شد و اونای امری هدایت این تیم لندنی را بر عهده گرفت. اما به نظر می رسد مدیران آرسنال پیش از توافق با اونای امری، دنبال گزینه های دیگری بوده اند که با آنها به توافق نرسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکس آلگری، میکل آرتتا، تیری آنری، خولن لوپتگی، رالف رانگنیک، خورخه سامپائولی، پاتریک ویرا و آنتونیو کونته در لیست مورد نظر آرسنال برای هدایت این تیم حضور داشتند، اما مدیران این باشگاه در نهایت موفق به توافق با آنها نشده و اونای امری را جذب کردند. البته نام هایی چون ادی هوو، مائوریتسیو ساری و برندان راجرز نیز حول نیمکت آرسنال شنیده شد، اما مذاکره ای با آنها صورت نگرفته است و امری گزینه نهم مدیران آرسنال برای هدایت این تیم بوده است.

حالا و با توجه به نتایج نه چندان خوب هفته های اخیر، جایگاه اونای امری روی نیمکت آرسنال چندان مساعد نیست و بعد از تساوی دیشب برابر پالاس، اخباری در مورد احتمال اخراج او در صورت ادامه این روند مطرح شده است.

چندی قبل نشریات انگلیسی فاش کردند اگر اونای امری در پایان فصل موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشود، از آرسنال جدا خواهد شد و توپچی ها در حال حاضر در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار دارند.

این درحالی است که کالدرون سرمربی پرسپولیس نیز مدتی پیش درباره جونیور مهاجم خرجی این تیم گفته بود او گزینه نهم من بوده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس درباره اینکه برخی از بازیکنان سپاهان مانند امید نورافکن سعی کرده‌اند یک جنگ روانی را شکل بدهند، گفت: نمی‌دانم چه گفته‌اند و نمی‌توانم در مورد استوری‌ای که ایشان گذاشته‌اند، نظر بدهم، اما به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد و از سوتی که داور می‌زند تا پایان که داور سوت می‌زند کارش را به خوبی انجام دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس