Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که به تازگی منتشر شده است وقوع حادثه در حین برگزاری یک رژه نظامی در کشور اندونزی را نشان می‌دهد. نزدیک شدن زیاد یک فروند هلی کوپتر Mil Mi-۳۵  ساخت روسیه به زمین موجب تخریب جایگاه VIP شد. این حادثه در پایگاه هوایی "هالیم پرداناکوسوما" در جاکارتا، پایتخت مالزی و در مراسمی که در تاریخ ۵ اکتبر برای هفتاد و چهارمین سالگرد تشکیل ارتش اندونزی برگزار می‌شد، رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از تصاویر منتشر شده سربازان با یونیفرم‌های متحدالشکل را در حال رژه در مقابل جایگاه VIP نشان می‌دهد. لحظاتی بعد یک فروند هلی کوپتر Mil Mi-۳۵  به محل برگزاری رژه و جایگاه VIP  نزدیک شد. در چند ثانیه‌ باد شدید بال هلی کوپتر، جایگاه را تخریب کرد. در یکی از تصاویر در حالی که جایگاه VIP به هوا پرتاب و تخریب شده دیده می‌شود.

در لحظه وقوع حادثه "جوکو ویدودو"، رئیس جمهور اندونزی مشغول تماشای رژه سربازان و نمایش هوایی بود. مشخص نشده که آیا در این حادثه به فرماندهان نظامی آسیبی وارد شده است یا نه.

انتهای پیام/

باد بال هلی کوپتر جایگاه VIP رژه نظامی را فرو ریخت!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها مانور هلی کوپتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی

 محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اندی عمران سلیمان وزیر کشاورزی اندونزی ملاقات کرد.

در این ملاقات وزیر کشاورزی اندونزی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و آثار نامطلوب آن بر محصولات کشاورزی، خواستار استفاده از دانش متخصصان ایرانی در زمینه مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت‌های فناوری کشورمان به خصوص فناوری نانو در صنایع کشاورزی شد.

بروجردی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این زمینه، امضای سند یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی و برگزاری نشست سوم کمیته راهبری کشاورزی مشترک دو کشور را گام مهمی جهت تقویت مناسبات دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین مقرر شد وزرات کشاورزی اندونزی در آینده نزدیک میزبان هیات کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • جاسوسان صنعتی - باد آورده
  • انهدام هلی کوپتر عراقی توسط شهید شیرودی
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم