Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار داخلی

**********

* سمنان - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استقامت امروز در جبهه‌های مقاومت خاورمیانه زنده است و این ایستادگی و پایداری دشمن را وادار به دسیسه‌چینی می‌کند ولی هرگز پیروز نخواهند شد.

* تهران - محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دعوت همتای قطری خود و به منظور حضور در اجلاس هوشمندسازی قطر، تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* نیویورک - معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد اجرا نشدن ۳۶۵ قطعنامه شورای امنیت درباره فلسطین و سرزمین‌های اشغالی را نشان از ناکامی این شورا برابر رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این روند می‌تواند آثاری ویرانگرتر از جنگ داشته باشد.

* تهران- پلیس راهور از بارش باران در اکثر محورهای استان های تهران، البرز، خوزستان، قم، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، مرکزی و قزوین خبر داد.

* تهران- نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی درحساب کاربری خود از انتخاب "سلیمان پاک سرشت" به عنوان سفیر کار کشور در ژنو خبر داد.

* اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از فرود اضطراری یک فروند هواپیما در جریان پرواز از تهران به مقصد آبادان به‌دلیل مشکل فنی در فرودگاه اصفهان خبر داد.

اخبار خارجی

**********

* تهران - وزیر خارجه فرانسه که در امارات متحده عربی به سر می‌برد بدون اشاره به بد عهدی کشورش و سایر شرکای اروپایی پاریس در عمل به برجام گفت که مذاکرات بین‌المللی با ایران باید علاوه بر مسائل هسته‌ای، موضوع های منطقه‌ای را نیز شامل شود.

* تهران- سخنگوی سازمان ملل گفت که این سازمان قادر به تایید ادعای آمریکا مبنی بر کشتن سرکرده داعش نیست.

* بغداد- سخنگوی دولت عراق در واکنش به درخواست مقتدا صدر از عادل عبدالمهدی برای برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام، گفت که با وجود پارلمان قانونی، برگزاری انتخابات جدید از نظر قانونی ممکن نیست و جزو اختیارات نخست وزیر هم قرار نمی‌گیرد.

* بغداد- یک رسانه عراقی از اصابت سه گلوله خمپاره به نزدیکی پایگاه نظامی التاجی واقع در شمال بغداد پایتخت عراق خبر داد.

* تهران- قانونگذارن انگلیسی پس از پذیرش رسمی تعلیق سه‌ماهه برگزیت توسط نخست وزیر این کشور، با درخواست او برای برگزاری انتخابات زودهنگام مخالفت کردند.

* تهران- مجلس نمایندگان آمریکا پنجشنبه آینده برای رسمیت بخشیدن به ادامه تحقیقات استیضاح ترامپ رای‌گیری می‌کند.

* تهران- کارشناس ارشد امور اوکراین در شورای امنیت ملی آمریکا امروز در مجلس نمایندگان این کشور علیه ترامپ شهادت می‌دهد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه استقرار شرایط پایدار در منطقه، تا اواسط وقت فردا (دوشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای بارشی از بعد از ظهر فردا تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تأثیر قرار داده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان کرمانشاه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، بارش‌هایی غالباً به صورت رگبارهای بهاری و بیشتر برای نواحی غربی و جنوبی استان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: سامانه مذکور از روز چهارشنبه تقویت شده، به تدریج سبب گسترش بارندگی به همه نقاط استان خواهد شد.

به گفته زورآوند دمای روزانه هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از روز سه شنبه تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد.

کد خبر 6091357

دیگر خبرها

  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد