Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به ساماندهی دستفروشان ۴۵ متری گلشهر و المهدی، گفت: این موضوع سبب کاهش جرایم خرد شد. تاریخ انتشار: 08:57 - 07 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۲۶۸۳

حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از وقوع جرم بیان کرد: در زمینه پیشگیری از قاچاق کالا و مواد مخدر از طریق موسسات حمل و نقل اقدامات لازم به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: نقش و تاثیر آسفالت جاده چالوس در حدوث تصادفات مورد بررسی قرار گرفته است و همچنین دستفروشان ۴۵ متری گلشهر و المهدی ساماندهی شدند که این موضوع سبب کاهش جرایم خرد شد.

وی با اشاره به ساماندهی بازار خرید و فروش خودرو با همکاری مراجع ذی ربط، بیان کرد: در زمینه‌هایی که حضور دادسرا ضروری بود، نظیر ساماندهی کودکان کار، نظارت بر اقدامات شهرداری و... با معاونت پیشگیری دادگستری استان البرز همکاری لازم به عمل آمد.

شاکرمی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اقدامات نظارتی دادستانی در حوزه‌های حقوق عامه و حقوق شهروندی، اظهار کرد: در این خصوص متولیان حوزه زیست محیطی به شناسایی کانون‌های اصلی تولید ریزگرد در استان البرز و بررسی روند تغییرات آن‌ها ملزم شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به نظارت بر عملکرد ستاد‌های اجرایی در راستای قانون مدیریت پسماند، خاطرنشان کرد: دادستانی در دو مرحله حضور مستقیم پیدا کرد و از نحوه یکپارچه سازی و تمرکز مدیریت پسماند‌های عادی استان البرز در سایت مرکزی حلقه دره کرج بازدید شد.   بیشتر بخوانید:   تعیین یکی از معاونان دادستان جهت نظارت مستقیم بر نحوه عملکرد ادارات در روند احداث بزرگراه همت شمال / قلع و قمع بنا‌های غیرمجاز در حریم دریاچه مصنوعی کرج و محدوده آبگیر بیلقان   ورود مدعی العموم به منظور ساماندهی و ایمن سازی فعالیت درودگران و چوب فروشان اتوبان تهران-کرج
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان قضایی قاچاق چالوس جرایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان گفت:فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی وفیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

علیرضا محمدی  اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد  موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح‌کرد: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان در پایان متذکر شد: افرادی که بخواهند با اقدامات  مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آنها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن ها گرفته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • جاده چالوس بسته است
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند