Web Analytics Made Easy - Statcounter

این هدیه ۱۰ میلیون دلاری با هدف توانمندسازی اساتید و دانشجویان دانشگاه میشیگان اهدا شده است تا این افراد بتوانند راه‌های جدیدی را برای رفع نیاز‌های بهداشتی و سلامتی افراد محروم پیدا کنند.

تاداتاکا و لزلی یامادا که این هدیه را به دانشگاه "میشیگان" اهدا کرده‌اند، با کمک نقدی خود به این دانشگاه اجازه خواهند داد با همکاران جهانی خود مشارکت کند و تاثیرات مثبتی را روی سلامت مردم بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته این تاثیرات مثبت با تاسیس یک مرکز جهانی برای بهبود کیفیت سلامتی مردم انجام خواهد شد.

بنا بر اعلام دانشگاه میشیگان، این مرکز کار‌های انجام شده توسط دانشجویان، اساتید و کارمندان در سه دانشکده دانشگاه میشیگان را سرعت خواهد بخشید تا نابرابری‌های بهداشتی در کشور‌های فقیر و جمعیت‌های محروم برطرف شود.

همکاری میان دانشکده‌های دانشگاه میشیگان شامل تلاش‌هایی برای تقویت سیستم‌های بهداشتی در کشور‌های کم‌درآمد و اقداماتی از قبیل: بهبود امنیت غذایی در این کشور‌ها خواهد شد.

این مرکز همچنین راه‌حل‌هایی فنی برای آزمایش ابزار‌های مراقبت از سلامتی از راه دور برای کشور‌های کم‌درآمد ارائه خواهد داد.

تاداتاکا یامادا که این مبلغ را اهدا کرده، گفت: چالش بزرگ حال حاضر ما این است که میلیون‌ها نفر در کشور‌های فقیر که اکثر آن‌ها کودک هستند، سالیانه بر اثر بیماری‌هایی که قابل معالجه و یا پیشگیری هستند، جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد، فرهنگ همکاری در دانشگاه میشیگان سبب می‌شود که بتوان این چالش را حل کرد.

یامادا افزود، من و همسرم امیدواریم که هدیه ما بتواند به تجزیه و تحلیل‌های علمی کمک کند و در اصلاح این نابرابری‌های غیر معقول سهمی معنی‌دار داشته باشد.   منبع:ام‌لایو

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دانشگاه میشیگان سلامت کمک مالی سیستم بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن

مردم می‌توانند با اهدای اسناد، دست نوشته‌ها، دستخط ها، فیلم ها، عکس ها، اعلامیه ها، کتاب‌های خطی، چاپ سنگی یا سربی، کتاب‌های نادر و نفیس و مجموعه‌های خانوادگی در این پویش مشارکت کنند.

تسهیل در دسترسی پژوهشگران داخلی و خارجی به منابع، فعالیت‌های علمی و پژو هشی و تقویت تعامل جمهوری اسلامی ایران با جامعه فرهنگی و علمی خارج از کشور و فدراسیون‌های بین المللی علمی و تخصصی از اهداف راه اندازی این پویش است.

سامانه https://nlai/crowdsourcing و شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۵۸۷۳۵ و ۰۲۱۸۱۶۲۵۳۲۰ برای اهدای منابع سندی و شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۱۶۲۳۲۴۰ یا ۰۲۱۸۱۶۲۳۱۵۴ برای اهدای منابع کتابخانه‌ای در نظر گرفته شده است.

اسناد ملی هر کشور گنجینه‌ای گرانبها و پلی میان گذشته و آینده آن کشور است، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران هم امین و حافظ تاریخ تمدن ایران زمین است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • (ویدئو) جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان با پرچم فلسطین
  • ویدئو| حامیان فلسطین در مراسم آغاز به‌کار دانشگاه میشیگان
  • جشن فارغ‌التحصیلی با فضای ضد جنگ غزه در دانشگاه میشیگان آمریکا
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • حمایت از فلسطین این بار در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان میشیگان | ویدئو
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • فیلم/ طرفداران فلسطین در مراسم آغاز به‌کار دانشگاه میشیگان