Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از فعالیت ۱۱۰ جایگاه عرضه‌کننده سوخت مایع وسی‌.ان‌.جی در این استان خبر داد و گفت: این جایگاه‌ها آماده خدمات‌دهی و سوخت‌‌رسانی به شهروندان، مسافران و زائران علی ابن موسی‌الرضا است. ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

قربانعلی مردانی درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار کرد: با افزایش مصرف سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان.جی در خراسان جنوبی بیش از 26 میلیون لیتر بنزین نیز در استان صرفه‌جویی شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از مصرف بیش از 26 میلیون مترمکعب سی.ان.جی در نیمه نخست امسال در استان خبر داد.

وی تصریح کرد: مصرف هر متر مکعب سی‌.ان‌.جی معادل یک لیتر بنزین است که مصرف این سوخت پاک به جای بنزین نقش بسیار مهمی در کاهش آلودگی هوا داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی افزود: در نیمه نخست امسال 26 میلیون و 286 هزار و 133 مترمکعب سی‌.ان‌.جی در سطح استان مصرف شده است.

یارانه 232هزار میلیارد تومانی سوخت در بخش حمل‌ونقل در سال 98راه‌یابی کارت سوخت نامحدود به برخی جایگاه‌های عرضه بنزیناطلاعیه جدید کارت سوخت/مالکان خودروها مراقب پیامک‌ها و سایت‌های جعلی باشند

مردانی بیشترین مصرف این میزان سی.ان.جی را مربوط به فروردین ماه با میزان 4 میلیون و 838 هزارو 638 مترمکعب اعلام کرد.

وی از فعالیت 86 باب جایگاه عرضه‌کننده سوخت مایع و 24 باب جایگاه عرضه‌کننده سی‌.ان‌.جی در خراسان جنوبی خبر داد و بیان کرد: این جایگاه‌ها آماده خدمات‌دهی و سوخت‌‌رسانی به شهروندان، مسافران و زائران علی ابن موسی‌الرضا است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: همچنین با تدابیر اندیشیده شده در منطقه خراسان جنوبی در نیمه نخست امسال تعداد 328 عدد کارت هوشمند سوخت نیز کشف و توقیف شده است.

مردانی تاکید کرد: در راستای پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه و همچنین جلوگیری از سوء استفاده از کارت سوخت وسائط نقلیه عمومی، این میزان کارت در جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه و جایگاه مرزی کشف و توقیف شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی و اولویت منطقه، عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاه‌های استان است، که بازدیدهای انجام شده و تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های متولی از جمله این اقدامات است.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل پرونده جهت افراد متخلف و معرفی به کمیته تخلفات شرکت، از اخذ تعهد محضری و ارسال پرونده آنان به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بارندگی‌های یک هفته اخیر بیشترین میزان ذخیره‌سازی رواناب در سد‌های حاجی آباد زیرکوه و نهرین شهرستان طبس انجام شد. 

عباس سارانی افزود: یک میلیون و ۶۴۰ هزار مترمکعب در سد حاجی آباد زیرکوه و ۹۷۰ هزار متر مکعب در سد نهرین طبس رواناب مهار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: در بارندگی‌های چند روز گذشته حجم فعلی مخازن سد‌های استان به ۱۸.۵ میلیون مترمکعب رسید.

به گفته وی در حال حاضر ۲۴ درصد مجموع ظرفیت هشت سد مخزنی استان که معادل ۷۵ میلیون مترمکعب است آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی