Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،علی اکبر سیدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تنکابن با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی به ۵۱۰ مددجو در تنکابن،گفت: توانمندی فرهنگی و ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان برای ارتقاء سطح آگاهی خانواده‌ها از اهداف این نهاد است.

او افزود: خدمات کمیته امداد شامل اردوها، آموزش‌های گروهی، همایش‌ها، قرآن در خانه و مسابقات کتاب خوانی است که به گروه‌های مختلف مخاطبین ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته امداد تنکابن گفت: از این تعداد ۱۶۰ نفر مددجوی ساکن در مناطق محروم این شهرستان از خدمات فرهنگی بهره‌مند شدند.

او افزود:هدف از ارائه آموزش‌ها و خدمات فرهنگی تحکیم بنیان خانواده و ارتقاءسطح آگاهی مددجویان از مسائل اجتماعی، روانشناختی، دینی و مذهبی است.

سیدی گفت:در شهرستان تنکابن ۴ هزار و ۴۰ خانوار، معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/س ارائه خدمات فرهنگی به ۵۱۰ مددجو در تنکابن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد بعدازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل به مناسبت روز بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج اظهار کرد: از سال ۷۵ کمیته امداد به عنوان سازمان بیمه‌گر، پایه درمانی حمایت خود را از مددجویان تحت حمایت آغاز کرد و تا ابتدای سال ۹۸ این فعالیت‌ها را شاهد بودیم.

وی این نهاد را آغازگر طرح پزشک خانواده دانست و خاطرنشان کرد: کمیته امداد سال‌های متمادی به عنوان سازمان بیمه‌گر، طرح پزشک خانواده را اجرا کرد تا در سال‌های بعد سایر سازمان‌های بیمه‌گر از این طرح، الگو برداری کرده و طرح پزشک خانواده را گسترش دادند و از سال ۹۸ بیمه پایه درمانی مددجویان به بیمه سلامت واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد به عنوان بیمه مکمل هزینه‌های درمانی مددجویان اعم از ویزیت، معاینه سرپایی، خدمات پاراکلینیک، رادیوتراپی، شیمی درمانی، هزینه‌های دارویی و... را پرداخت می‌کند و حتی برای بیماران سرطانی هزینه ایاب و ذهاب و اسکان را نیز مساعدت می‌کند.

حسین نژاد گستردگی خدمات بیمه مکمل کمیته امداد را یادآور شد و بیان کرد: سرانه پرداختی بیمه در سال جدید افزایش یافته و تلاش ما بر این است تا مددجویان تحت حمایت را به اشکال مختلف مساعدت کنیم.

وی افزود: یک هزارو ۳۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد جزو بیماران صعب‌العلاج و خاص هستند که کمیته امداد تلاش می‌کند هزینه این بیماران صعب‌العلاج سرطانی و زمین‌گیر را که سنگین است، پرداخت کند.

حسین نژاد اعلام کرد: کمیته امداد استان اردبیل در حال حاضر یک هزار و ۲۱۵ نفر از بیماران صعب‌العلاج و ۱۰۵ نفر از بیماران خاص را مورد حمایت و مساعدت‌های همه‌جانبه قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: با مصوبه مجلس مددجویان کمیته امداد که از طریق سیستم ارجاع درمانی به بیمارستان دولتی معرفی می‌شوند، هزینه‌های بستری آنها نیز رایگان محاسبه می شود.

حسین نژاد گفت: در سال گذشته از بابت هزینه‌های درمانی و فرانشیز این تعداد از بیماران یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداختی انجام دادیم که این پرداختی‌ها با اولویت بیماران سرطانی و صعب‌العلاج بوده است.

کد خبر 6100798

دیگر خبرها

  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست