Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@08:45:30 GMT

تور ۳روزه ایروان ارمنستان چند؟

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۰۳۰۴

تور ۳روزه ایروان ارمنستان چند؟

جهت اطلاع از قیمت تورهای ارزان و نرخ انواع تورهای گردشگری داخلی و خارجی از جمله قیمت تور ترکیه و سایر مقاصد پرمخاطب منطقه روزانه به سرویس "سفر" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گردشگری سفر مسافرت تور ترکیه تور تور گردشگری تور استانبول قیمت تور تور آنتالیا تور پوکت تور دبی تور روسیه تور کیش تور پاتایا تور گرجستان رزرو هتل بلیط هواپیما تور خارجی تور هوایی تور لحظه آخری تور داخلی تور زمینی تور تایلند مسافرت هوایی تور پاریس تورهای مسافرتی ترکیه قیمت تور خارجی تور چین تور هند بلیط هواپیما مشهد بلیط هواپیما کیش بلیط هواپیما اهواز قیمت بلیط هواپیما بلیط هواپیما ارزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد

وزیر امور خارجه آمریکا طی مکالمات تلفنی خود از توافق جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد تحدید مرز بین دو کشور بر اساس اعلامیه آلماتی (۱۹۹۱) استقبال کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های جمهوری آذربایجان، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با الهام علی‌اف رئیس‌جمهور آذربایجان و نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان گفتگوی تلفنی جداگانه داشت.

متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که بلینکن از توافق جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد تحدید مرز بین دو کشور بر اساس اعلامیه آلماتی استقبال کرد.

متیو میلر در بیانیه‌ای گفت: وزیر امور خارجه آمریکا از اعلام هفته گذشته رئیس‌جمهور علی‌اف مبنی بر توافق ارمنستان و آذربایجان برای استفاده از اعلامیه آلماتی در سال 1991 به عنوان مبنایی برای تعیین حدود مرزها قدردانی کرد و بر اهمیت این امر برای هر دو طرف برای دستیابی به صلح پایدار و با عزت تأکید کرد.

در این بیانیه خاطرنشان شد: وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر بر آمادگی ایالات‌متحده برای حمایت از این تلاش‌ها تأکید کرد و از رئیس‌جمهور علی‌اف خواست همگام با همتای ارمنی خود حرکت کند. بلینکن بر تعهد ما به روابط دوجانبه قوی بین ایالات‌متحده و آذربایجان تأکید کرد و به تلاش‌های ما برای همکاری در اهداف مشترک در زمینه‌های انرژی، آب‌وهوا و ارتباطات و تضمین موفقیت کنفرانس COP 29 در باکو اشاره کرد.

در بیانیه منتشر شده توسط وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: بلینکن از اقدام آذربایجان برای تبدیل حکم زندان قباد عباد اوغلو به حبس خانگی به عنوان یک ژست بشردوستانه استقبال کرده و خواستار آزادی کامل و فوری وی شده است. وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر از جمهوری آذربایجان خواست به تعهدات بین‌المللی خود در زمینه حقوق بشر عمل کند و زندانیان ناعادلانه در آذربایجان را آزاد کند.

در اطلاعیه دفتر مطبوعاتی رئیس‌جمهور آذربایجان در خصوص این گفتگوی تلفنی آمده است که "الهام علی‌اف تأکید کرد آذربایجان به تعهدات خود در زمینه حقوق بشر پایبند است و اصلاحات دموکراتیک ادامه دارد."

چند روز پیش بازداشت عباد اوغلو، رئیس حزب دموکراسی و رفاه آذربایجان با حبس خانگی جایگزین شد. او در 23 جولای سال گذشته بازداشت شد. وی به استناد ماده 204.1 قانون مجازات (تدارک به منظور فروش اعم از تحصیل یا فروش پول یا ارز تقلبی) و همچنین ماده 3.1 (در صورت ارتکاب همان اعمال توسط یک گروه سازمان‌یافته) متهم شده است. بعداً اتهام جدیدی به موجب ماده 1-3.167 (تهیه، نگهداری یا توزیع مواد افراطی مذهبی) قانون جزا مطرح شد. این سیاستمدار تمام اتهامات را کذب خواند.

در ماه‌های اخیر بالغ بر 20 روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی در جمهوری آذربایجان به اتهام قاچاق و سایر اتهامات دستگیر شده‌اند. آن‌ها با این اتهامات موافق نیستند و آن را فعالیت‌های حرفه‌ای و آزادی سیاسی می نامند. بر اساس لیست‌های تهیه شده توسط سازمان‌های حقوق بشر محلی، در حال حاضر 250 تا 300 زندانی سیاسی در جمهوری آذربایجان وجود دارد. اما مسئولان آذربایجانی ادعای حضور زندانیان سیاسی در کشور را نمی‌پذیرند. آن‌ها می‌گویند افرادی که در آن لیست‌ها قرار گرفته بودند فقط به خاطر اقداماتشان محاکمه شدند.

یادآور می‌شود که بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگوی تلفنی با نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان، بر حمایت آمریکا از پیشرفت به سوی توافق صلح پایدار و باعزت بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان تأکید کرد.

بلینکن بار دیگر تأکید کرد که از موافقت آمریکا برای استفاده از اعلامیه آلماتی ارمنستان و جمهوری آذربایجان به عنوان مبنایی برای تعیین حدود مرزها استقبال می‌کند.

بلینکن خاطرنشان کرد که آمریکا به تلاش‌های خود برای حمایت از حاکمیت و تمامیت ارضی ارمنستان و همچنین دیدگاه نخست‌وزیر پاشینیان مبنی بر آینده‌ای مرفه، دموکراتیک و مستقل برای ارمنستان ادامه می‌دهد.

گفتنی است، درگیری قره‌باغ که در دهه 80 قرن گذشته میلادی شدت گرفت، باعث درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان شد. باکو کنترل 20 درصد از مناطق جمهوری آذربایجان را از دست داد. چهار سال پیش، در نتیجه جنگ 44 روزه دوم قره‌باغ و عملیات یک روزه سال گذشته، جمهوری آذربایجان کنترل سرزمین‌های اشغالی را دوباره به دست گرفت.

ارمنستان عملیات یک روزه در قره‌باغ را در سال گذشته «پاکسازی قومی» نامید. پس از آن زمان، جمعیت ارمنی از قره‌باغ مهاجرت کردند.

اگرچه مذاکرات جداگانه‌ای بین دو کشور با میانجیگری اتحادیه اروپا و روسیه انجام شده است، اما هنوز معاهده صلح امضا نشده است.

عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپاعلی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسیدعلی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های آمریکا و اروپا برای نفوذ در قفقاز
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما