Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@18:02:55 GMT

پراید ۴ میلیون تومان گران شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۰۳۵۶

پراید ۴ میلیون تومان گران شد

در حالی که ریزش قیمت ارز در بازار، انتظار کاهش قیمت خودرو را نیز جدی تر از پیش کرده بود، قیمت برخی خودروها در بازار روندی افزایشی را تجربه کرده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرانلاین، هر دستگاه پراید که تا قیمت ۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عقب نشینی کرده بود، حالا با نرخی برابر با ۴۹ میلیون تا ۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فایل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از اگهی دهندگان در پاسخ به چرایی اعلام نرخ‌هایی در این محدوده قول تخفیف در صورت خرید واقعی را می دهند. یکی از اگهی دهندگان در این خصوص گفت:حاضر است به قیمتی برابر با ۴۸ میلیون تومان نیز پراید ۱۱۱ را به فروش برساند.

سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران نیز در خصوص دلایل افزایش قیمت پراید گفت: تغییر در میزان عرضه از یک سو و مانور دلالان و اعلام قیمت‌های بالا در آگهی‌های اینترنتی با هدف ایجاد تشنج در بازار مهمترین دلیل بروز این اتفاق است اما خرید و فروش خودرو در بازار به شدت اندک است و اگر کسی پای معامله برود می‌تواند به قیمتی پایین تر از این ارقام خودرو مورد نظرش را خریداری کند.

امروز هر دستگاه پراید ۱۱۱ به قیمت ۴۹ میلیون تومان و هر دستگاه پراید ۱۳۱ به قیمت ۴۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فایل شد.

قیمت سایپا ۱۵۱ نیز ۴۵ میلیون تومان اعلام شده است که همگی افزایشی محسوس را نسبت به گذشته نشان می دهد.

پراید ۱۳۲ SE نیز به قیمت ۴۶ میلیون تومان فایل شده است. یک ماه قبل پراید ۱۳۱ نیز امروز به نرخ ۴۱ میلیون تومان در بازار فایل شد. نرخ پراید ۱۳۲ بر اساس اعلام فعالان بازار ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نرخ پراید ۱۵۱ نیز برابر با ۴۲ میلیون و پانصد هزار تومان اعلام شده بود. به این ترتیب قیمت پراید ۱۳۱ افزایشی بیش از ۴ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ نیز دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شبنم نعمت زاده عبدالله قرداش کیهان کلهر مطرب خلیل آقایی ابوعزرائیل خانه پدری بازار خودرو قیمت ارز پراید افزایش قیمت گران شدن شبنم نعمت زاده عبدالله قرداش کیهان کلهر مطرب خلیل آقایی ابوعزرائیل خانه پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902893

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن چقدر گران شد؟
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار