Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از هرمزگان، ابراهیم پیله رام بعدازظهر دوشنبه، 6آبان در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در سالن نشست خبری معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع) برگزار شد، گفت: هر ساله لیگ علمی «پایا» در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار خواهدشد؛ امسال نیز در تمام مدارس استان که ظرفیت داشته باشند برگزار خواهد شد که ۳۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پیله رام اظهار کرد: ورود به این لیگ برای تمام دانش‌آموزان استان آزاد است و شرایط ویژه‌ای برای ثبت‌نام در این لیگ علمی وجود ندارد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: روز شمار هفته بسیج دانش‌آموزی در استان هرمزگان با شعارهای «شجاعت و آرمان‌خواهی»، «انتظارعدالت‌خواهی»، «بصیرت»، «ولایت مداری»، «خلاقیت»، «نوآوری»، «مقاومت و استکبار ستیزی» همراه خواهد بود.

وی عنوان کرد: به احترام ۱۷۱ شهید دانش‌آموز استان هرمزگان تا پایان سال ۱۷۱ یادواره شهید دانش‌آموز در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

پیله رام برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی را برشمارد و گفت: برگزاری اجلاس و کنگره‌های دانش‌آموزی، مسابقات سرود دانش‌آموزی، مسابقات پخت غذا، برگزاری نمایشگاه دانش‌آموزی، آموزش و رزمایش پدافند غیرعامل و جشنواره همایش پیاده‌روی دانش‌آموزان با خانواده‌ها روز جمعه در سه شهرستان بستک، خمیر و فین از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان هرمزگان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مربی پرورشی مدرسه ۲۲ بهمن شهر سمیرم گفت: هدف از برپایی این بازارچه اشنایی دانش اموزان با بازار کسب و کار مدیریت پول و مسئولیت پذیری است.

صدیقه قاسمی افزود: در این بازاراچه محصولات سالم توزیع شد.


دبستان ۲۲ بهمن با ۱۶۰ دانش اموز در مرکز شهر سمیرم واقع شده است.

دیگر خبرها

  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس